ik ben heel hard aan het denken... cd weet ik nog wel [soundtrack van The Bodyguard]quote:Op zondag 27 maart 2005 00:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
En de jouwe, Babette?
Dat was toch die bewerking van dat Laura Pausini gezang?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:23 schreef babette21 het volgende:
ik ben heel hard aan het denken... cd weet ik nog wel [soundtrack van The Bodyguard]
single was dan [denk ik] "Ik wil niet dat je liegt" van Paul de Leeuw, weet 't niet zeker
dat heb ik nou ook wel eens, dat ik ineens denk "waarom weet ik dat"...quote:Op zondag 27 maart 2005 00:23 schreef MissBliss het volgende:
Waarom weet ik dat 1 van die Kelly-krengen Paddy heet? Het kwam gewoon ineens in me op.
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat was toch die bewerking van dat Laura Pausini gezang?
Ja gadver, volgens mij is dat mislukte ding op de voorgrond Angelo.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook wel eens, dat ik ineens denk "waarom weet ik dat"...
Paddy ja, en er is ook een Angelo ofzo.... maar ik wil dit niet eens weten
Okay, inderdaad, die is ook leuk.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:28 schreef Skaai het volgende:
Offe: Hellep hellep hellep hellleeeeeep! Ik krijg tieten!
ik kan me m'n jeugd niet voorstellen zonder KvK....quote:Op zondag 27 maart 2005 00:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kinderen voor Kinderen, dat heb ik nou nooit leuk gevonden. Behalve dat van "Zomaar wham in vuur en vlaham."
irritatienummerquote:Op zondag 27 maart 2005 00:28 schreef Skaai het volgende:
Deze heeft ooit es een lied gezongen ervoorquote:Op zondag 27 maart 2005 00:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kinderen voor Kinderen, dat heb ik nou nooit leuk gevonden. Behalve dat van "Zomaar wham in vuur en vlaham."
Ja, zij is het van het Tietenlied.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:29 schreef Duiveltja het volgende:
Deze heeft ooit es een lied gezongen ervoor
[afbeelding]
Dit liedje dusquote:Op zondag 27 maart 2005 00:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Deze heeft ooit es een lied gezongen ervoor
[afbeelding]
Ze heeft ze nuquote:Op zondag 27 maart 2005 00:28 schreef Skaai het volgende:
Ik heb aan KvK meegedaanquote:Op zondag 27 maart 2005 00:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |