Heeft er iemand hier Gmail? Wil die persoon dan even een uitnodiging sturen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:10 schreef Skaai het volgende:
@ Original: Bij Gmail kan je inbox wel 1000 mb hebben, Hotmail net 2. Tenzij je de magic trick hebt uitgevoerd waardoor je er nu 250mb in kan hebben.
dat is gewoon engquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:09 schreef Orginial het volgende:
--Edit: onsmakelijke link--
Lekker kontje dat wel. Mischien is zij het wel?
Als jij mij een email adres geeft waar ik hem naartoe kan sturen, krijg jij een gmail invite van mijquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heeft er iemand hier Gmail? Wil die persoon dan even een uitnodiging sturen?![]()
![]()
Ik wil hem wel voor je vervangen hoor *geeft een kusje om te troostenquote:
Ik voeg je wel even toe..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als jij mij een email adres geeft waar ik hem naartoe kan sturen, krijg jij een gmail invite van mij
Het ging mij meer om dat plaatje, en jij bent een beetje te jong misterquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik wil hem wel voor je vervangen hoor *geeft een kusje om te troosten![]()
Edit..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Het ging mij meer om dat plaatje, en jij bent een beetje te jong mister
Waarom zegt iedereen dat nouquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Het ging mij meer om dat plaatje, en jij bent een beetje te jong mister
Tip: ga niet naar een 24-jarige vriendin zoekenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat nou![]()
Dit word echt een issue voor me![]()
Maar ik ben 16 dat is maar 6 jaarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Tip: ga niet naar een 24-jarige vriendin zoeken
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar ik ben 16 dat is maar 6 jaar![]()
Ooh nee 7 hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |