En jij bent mijn op één na favoriete Tom van Fok!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Die uiteraard mijn op één na favoriete user is van FOK.Enne topic 202 ontbreekt..
Ik heb het koud.quote:
Dat is waar, op-één-na-favoriete-user-van-me-die-enorm-grappig-uit-de-hoek-kan-komen-zoals-op-zijn-fotoboek-die-ik-net-las.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, als niemand anders er één opent.
Er zijn maar twee Tom`s.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En jij bent mijn op één na favoriete Tom van Fok!
OP ga ik nu even fixen.
Vertel? Waar?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat is waar, op-één-na-favoriete-user-van-me-die-enorm-grappig-uit-de-hoek-kan-komen-zoals-op-zijn-fotoboek-die-ik-net-las.
Heel je fotoboek is één grote zieke grap.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vertel? Waar?
Welke van de vele grappige reacties.
Uhja. Ik bedoelde natuurlijk jou als favoriete user. hehe Maar ik heb een andere favo mannelijke userquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:36 schreef Nano het volgende:
[..]
Aaaaaaaah!
Maar jij bent wel mijn favoriete Tom!
En ook nog mijn favoriete user!![]()
Dag Beev!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
Een hele goede avond lieve ShowChattertjes van me..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heel je fotoboek is één grote zieke grap.![]()
Je mag niet meer TVP'en.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:40 schreef Airelle het volgende:
TVP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |