Fijn!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:16 schreef Tania18 het volgende:
Bij deze post ik geen TVP, maar gewoon een gezellige post
Dan is het goedquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:16 schreef Tania18 het volgende:
Bij deze post ik geen TVP, maar gewoon een gezellige post
Nou wat hoorde vrouwe ZOWIEE KK?quote:
Tjah, het maakt toch niet uit, mijn broer heeft GTST niet voor me opgenomenquote:bespaar je de moeite, ze zitten er allebei niet in...
Haar capaciteiten doen je sommige dingen vergeten..quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
[..]
Nou wat hoorde vrouwe ZOWIEE KK?
da's altijd balen, maar in dit geval dan iig een meevaller dat 't Nicklijntje er vandaag niet in voorkwamquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:19 schreef Dizer het volgende:
Tjah, het maakt toch niet uit, mijn broer heeft GTST niet voor me opgenomen
quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:21 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Haar capaciteiten doen je sommige dingen vergeten..![]()
Capaciteiten?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:21 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Haar capaciteiten doen je sommige dingen vergeten..![]()
Ik was dus net aan het gluren in ONM en heb hem net gedownload en terwijl ik dit tik is ie al klaar dus ik ga nu kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:23 schreef babette21 het volgende:
ik heb wel 'n leuk alternatiefje voor je Diz:
Claire op d'r best
Yep, ik wil graag alles wetenquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je bent wel een nieuwsgierig aagje he?![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ministek![]()
da's net zo tof als spirograaf
enjoy... hij's zo tof echt!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
Ik was dus net aan het gluren in ONM en heb hem net gedownload en terwijl ik dit tik is ie al klaar dus ik ga nu kijken
yep ik geloof 't wel... en dat ga jij niet meer verzieken waarschuwend vingertjequote:Ben je weer vrienden met wup?
Okquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:27 schreef babette21 het volgende:
yep ik geloof 't wel... en dat ga jij niet meer verzieken waarschuwend vingertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |