Fijn!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:16 schreef Tania18 het volgende:
Bij deze post ik geen TVP, maar gewoon een gezellige post
Dan is het goedquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:16 schreef Tania18 het volgende:
Bij deze post ik geen TVP, maar gewoon een gezellige post
Nou wat hoorde vrouwe ZOWIEE KK?quote:
Tjah, het maakt toch niet uit, mijn broer heeft GTST niet voor me opgenomenquote:bespaar je de moeite, ze zitten er allebei niet in...
Haar capaciteiten doen je sommige dingen vergeten..quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
[..]
Nou wat hoorde vrouwe ZOWIEE KK?
da's altijd balen, maar in dit geval dan iig een meevaller dat 't Nicklijntje er vandaag niet in voorkwamquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:19 schreef Dizer het volgende:
Tjah, het maakt toch niet uit, mijn broer heeft GTST niet voor me opgenomen
quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:21 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Haar capaciteiten doen je sommige dingen vergeten..![]()
Capaciteiten?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:21 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Haar capaciteiten doen je sommige dingen vergeten..![]()
Ik was dus net aan het gluren in ONM en heb hem net gedownload en terwijl ik dit tik is ie al klaar dus ik ga nu kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:23 schreef babette21 het volgende:
ik heb wel 'n leuk alternatiefje voor je Diz:
Claire op d'r best
Yep, ik wil graag alles wetenquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je bent wel een nieuwsgierig aagje he?![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ministek![]()
da's net zo tof als spirograaf
enjoy... hij's zo tof echt!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
Ik was dus net aan het gluren in ONM en heb hem net gedownload en terwijl ik dit tik is ie al klaar dus ik ga nu kijken
yep ik geloof 't wel... en dat ga jij niet meer verzieken waarschuwend vingertjequote:Ben je weer vrienden met wup?
Okquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:27 schreef babette21 het volgende:
yep ik geloof 't wel... en dat ga jij niet meer verzieken waarschuwend vingertje
Ellenquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:34 schreef babette21 het volgende:
Jaaaa dat had ik ook!! ik mis ze gewoon echt [Ellen ook]....
nu moeten we 't met al die baggeraars doen, incl. Kyra idd... maar ook daar heb ik nooit wat aangevonden
anywayyyyyy... ik ga nog ff laatste stukkie Rozegeur kijken en dan lekker
We zijn het zeepje kwijt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:38 schreef timbob het volgende:
wat gaat het langzaam hier!
zijn Zowiee en Konniekip bezig op msn ofzo?
bar_rel is er niet en ik heb mijn leven weer opgepaktquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:38 schreef timbob het volgende:
Slaap lekker mopquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:39 schreef babette21 het volgende:
nee wie mist Bram nou wel.....maar Ellen was TOF!!!
oké en nu ga ik echt!! goodnight to you all![]()
Hee bobje, kom 's kijken of ik 't antwoord goed heb?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:38 schreef timbob het volgende:
zijn Zowiee en Konniekip bezig op msn ofzo?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:40 schreef Airelle het volgende:
Weltrusten!
Vraagt of ie een ons tartaar heeft?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:53 schreef timbob het volgende:
komt een man bij de bakker...
Sukkel ook he?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:57 schreef timbob het volgende:
[..]
broodje tartaat, ok...
maar een ons?!
mhehe...
Och misschien weet ik wel meer....quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou er stond dat ik capaciteiten heb, that's all you need to know
Oeh! Nog een nachtbraker!quote:Op donderdag 24 maart 2005 03:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Och misschien weet ik wel meer....
ja vraag je maar af hoe ik dat weet![]()
Ja inderdaad, al die newbies uit ONZ en zo, en dat klonen onzinquote:Op donderdag 24 maart 2005 03:34 schreef Zhenar het volgende:
Wat SUF! De laatste post was om twaalf uur 's nachts!
Nu zit ik hier in een lichtelijk aangeschoten bui na jaarclubavond berichten te posten zonder dat iemand daar op kan reageren.![]()
En de flirtage van KontenKipje (ofzo) met ZOWIEE die ik heb teruggelezen bevalt mij maar niets.Blijf van onze lieve ZOWIEE af, viezert!!!
Wat is dat überhaupt met al die semi-newbies en kloons hier? IK ben de enige echte eeuwige newbie, JA?!
![]()
Mijn nieuwe avatar is trouwens vet cool.
Ze zijn ook leuk hoor. En ze zijn van harte welkom, alleen moeten ze niet mijn titel gaan claimenquote:Op donderdag 24 maart 2005 07:36 schreef Duiveltja het volgende:
De newbies zijn ok
The more the merrier
Dat is zoooooo 2003 Lord Of The Rings taalquote:The more the merrier
quote:Op donderdag 24 maart 2005 07:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
"Sommigen" van die newbies gedragen zich alsof ze de kutjeskoning zijn, maar er is er maar één kutjeskoning en dat ben IK, Dizer de Kutjesmagneet©![]()
Wel goed hoorquote:
Hebben ze je verstandskies getrokken ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wel goed hoor
Alleen het bloedt de hele tijd omdat hij het gaasje met buurt geweld moest verwijderen![]()
Vorige weekquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hebben ze je verstandskies getrokken ofzo?
Oh bah,... ik snap ineens wat je bedoeldquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vorige week
Maar deze week moest ik er een medicinaal gaasje in houden en dat is vandaag verwijderd. Maar dat bleek nogal vast te zitten
quote:
Ik heb er laatst nog een gekocht, toen het sneeuwdequote:Op donderdag 24 maart 2005 09:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Rokjes
Bij mij ligt dat allemaal nog ergens achter in de kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |