Ja inderdaad, al die newbies uit ONZ en zo, en dat klonen onzinquote:Op donderdag 24 maart 2005 03:34 schreef Zhenar het volgende:
Wat SUF! De laatste post was om twaalf uur 's nachts!
Nu zit ik hier in een lichtelijk aangeschoten bui na jaarclubavond berichten te posten zonder dat iemand daar op kan reageren.![]()
En de flirtage van KontenKipje (ofzo) met ZOWIEE die ik heb teruggelezen bevalt mij maar niets.Blijf van onze lieve ZOWIEE af, viezert!!!
Wat is dat überhaupt met al die semi-newbies en kloons hier? IK ben de enige echte eeuwige newbie, JA?!
![]()
Mijn nieuwe avatar is trouwens vet cool.
Ze zijn ook leuk hoor. En ze zijn van harte welkom, alleen moeten ze niet mijn titel gaan claimenquote:Op donderdag 24 maart 2005 07:36 schreef Duiveltja het volgende:
De newbies zijn ok
The more the merrier
Dat is zoooooo 2003 Lord Of The Rings taalquote:The more the merrier
quote:Op donderdag 24 maart 2005 07:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
"Sommigen" van die newbies gedragen zich alsof ze de kutjeskoning zijn, maar er is er maar één kutjeskoning en dat ben IK, Dizer de Kutjesmagneet©![]()
Wel goed hoorquote:
Hebben ze je verstandskies getrokken ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wel goed hoor
Alleen het bloedt de hele tijd omdat hij het gaasje met buurt geweld moest verwijderen![]()
Vorige weekquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hebben ze je verstandskies getrokken ofzo?
Oh bah,... ik snap ineens wat je bedoeldquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vorige week
Maar deze week moest ik er een medicinaal gaasje in houden en dat is vandaag verwijderd. Maar dat bleek nogal vast te zitten
quote:
Ik heb er laatst nog een gekocht, toen het sneeuwdequote:Op donderdag 24 maart 2005 09:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Rokjes
Bij mij ligt dat allemaal nog ergens achter in de kast
Wou morgen met m'n afstudeeropdracht bezig gaan en dan vandaag lekker niks doen... blijkt dat het kantoor morgen dicht is... dus ben nu twee dagen achterelkaar vrijquote:
Ik lig de hele dag op de grond met zulk weerquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]Dan is het ook spiegel op je schoenen weer
quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wou morgen met m'n afstudeeropdracht bezig gaan en dan vandaag lekker niks doen... blijkt dat het kantoor morgen dicht is... dus ben nu twee dagen achterelkaar vrij
Afstuderen![]()
Dan maar thuis ff wat doen
Wil er wel een voor je aantrekken, maar dan durf ik niet meer over straatquote:
Koop er een met ruitjes en zeg dat je schots bentquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wil er wel een voor je aantrekken, maar dan durf ik niet meer over straatIk heb toch een bepaalde trots he
Sexyquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Koop er een met ruitjes en zeg dat je schots bent
Dude, over trots gesprokenquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Koop er een met ruitjes en zeg dat je schots bent
quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Speciaal voor Tania
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mijn irritande buurman van vroeger had altijd een mopje over Schottland
''Hoe weet je dat je in Schotland bent ''
''Als de koeien er mooier uitzien dan de vrouwen''
En dat soort geintjes had ie dus altijdquote:
Ja mooie meid hequote:Op donderdag 24 maart 2005 10:40 schreef mark_03 het volgende:
Vivienne...
quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:45 schreef Zhenar het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik wakker blijf of toch maar weer eventjes mijn bedje inkruip... Voel me niet helemaal optimaal.![]()
Inderdaad; al die ONZ-lui en kloons verstoren jouw kutjesmagnetische veld!quote:Op donderdag 24 maart 2005 07:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja inderdaad, al die newbies uit ONZ en zo, en dat klonen onzin
"Sommigen" van die newbies gedragen zich alsof ze de kutjeskoning zijn, maar er is er maar één kutjeskoning en dat ben IK, Dizer de Kutjesmagneet©![]()
Je nieuwe avatar is inderdaad erg leuk. Is wel even wennen om Zhenar met een andere avatar te zien! Maar hij is echt wel cool!!! Ik heb ook een nieuwe avatar
Marc_03 wat een gouden tipquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:47 schreef mark_03 het volgende:
http://www.slamfm.nl/webcamslam.php
Girl kissing contestLive op de webcam
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |