'It's over'It's over'It's overquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaa er rinkelt wel ergens 'n belletje....
dat was 'n verbazingwekkend leuk liedje en kwam daardoor op single uit ofzo.....
kut, hoe ging die ook alweer??!
Het is allemaal bij mijn oudere zus begonnen. Die was helemaal wild van BSB, en mocht al naar concerten. Na een tijdje wou ik (3 jaar jonger) ook wel eens mee die liedjes meebleren tussen al die puberale bakvissen. En zo is het begonnen. Ik kende alle liedjes, de danspasjes van "Everybody" en had ondanks dat allemaal, welgeteld 1 poster op mijn kamer hangen. Wel die van Brian Littrel, en dat was niet eens mijn favo BSB-er.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:48 schreef Nano het volgende:
[..]
Waar heb je dat ooit voor nodig gehad dan?
Was je zo'n grote fan ofzo?
Scoops collectenquote:
Millie Vanillie, ofzo?quote:
Was die net?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heeft iemand net ook Teaching Mrs. Tingle gekeken?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:54 schreef Skaai het volgende:
Millie Vanillie, ofzo?
Die bleken de liedjes niet zelf in te zingen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:55 schreef babette21 het volgende:
[..]is 't ook niet erg best mee afgelopen geloof ik
Die-hard!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het is allemaal bij mijn oudere zus begonnen. Die was helemaal wild van BSB, en mocht al naar concerten. Na een tijdje wou ik (3 jaar jonger) ook wel eens mee die liedjes meebleren tussen al die puberale bakvissen. En zo is het begonnen. Ik kende alle liedjes, de danspasjes van "Everybody" en had ondanks dat allemaal, welgeteld 1 poster op mijn kamer hangen. Wel die van Brian Littrel, en dat was niet eens mijn favo BSB-er.
We zijn zelfs zo gek geweest om onze outfit helemaal blauw te maken. Er was een wedstrijd, naar aanleiding van hun nieuwe cd "Black & Blue". De fans die het meest leuk in het blauw gekleedt waren, wonnen een meet & greet met de heren. Nou de Amsterdam Arena is nog nooit zo blauw geweest.
Zodoende dus..
ja, ze play backtequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die bleken de liedjes niet zelf in te zingen.
En er is er zelfs 1 dood ofzo?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Had ik al gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Da's wel een lugubere gedachtequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Had ik al gezien
Eerst titel was Killing Mrs. TIngle maar daar zijn ze snel afgestapt na Columbine.
haha je kan veel zeggen maar ze hadden wél humorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Spice Girls, dat waren de echte artiesten.
Katie.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:57 schreef babette21 het volgende:maar kende 'm al dus ben halverwege soort van afgehaakt, op zich wel leuke film
jawel joh.... je moet 't ff proberen te zingen, zo slijmering [sky radio niveau]quote:
I’ll tell you what I want, what I really really want,quote:Op zondag 27 maart 2005 00:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha je kan veel zeggen maar ze hadden wél humor
En hun hits waren veeeeeeeeeeeel beter dan van de BSB.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:00 schreef babette21 het volgende:
haha je kan veel zeggen maar ze hadden wél humor
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Katie..
WAt een vreselijke clichéfilm. Alles komt aan bod. Onzeker sletje, studiebollige muurbloem, domme sukkel, alles. En toch was íe leuk.
"Everybodyyyyyyy (yeahhhahh) Rock your booooodyyy (yeahhhahh)quote:Op zondag 27 maart 2005 00:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En hun hits waren veeeeeeeeeeeel beter dan van de BSB.
clipje was leukquote:Op zondag 27 maart 2005 00:02 schreef Skaai het volgende:
I’ll tell you what I want, what I really really want,
So tell me what you want, what you really really want,
I wanna, I wanna, I wanna, I wanna, I wanna really
Really really wanna zigazig ha.
Ja, dat vond ik ook wel een leuk nummerquote:Op zondag 27 maart 2005 00:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
"Everybodyyyyyyy (yeahhhahh) Rock your booooodyyy (yeahhhahh)
Everybooodyyyy, Rock your body righttt. Backstreetsback allright!"
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:03 schreef Skaai het volgende:
"Everybodyyyyyyy (yeahhhahh) Rock your booooodyyy (yeahhhahh)
Everybooodyyyy, Rock your body righttt. Backstreetsback allright!"
Oh de Spice Girls,die liedjes ken ik echt allemaal nog uit mijn kopquote:Op zondag 27 maart 2005 00:06 schreef babette21 het volgende:
ow nog ff 'n picje van Glenn [in de clip was 'n ander joch te zien]
[afbeelding]
en van de Girls....
[afbeelding]
Die broek van Mel B.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:06 schreef babette21 het volgende:
ow nog ff 'n picje van Glenn [in de clip was 'n ander joch te zien]
[afbeelding]
en van de Girls....
[afbeelding]
quote:
The Vengabus van The Vengaboys.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:14 schreef babette21 het volgende:
zeg Tom, wat was eigenlijk 't eerste singletje dat je kocht?!?
hahahah "The Vengaboys are coming and everybody's jumping" ofzo toch?!?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
The Vengabus van The Vengaboys..
Gekocht van het geld wat ik niet had opgemaakt op de kermis.
Ja, die.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:16 schreef babette21 het volgende:
hahahah "The Vengaboys are coming and everybody's jumping" ofzo toch?!?
Ik heb Vengaboys ooit nog geplaybacked.Ik was 8 en het was op school.Volgens mij was het boom boom boom boomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |