quote:
Ik rook aaaaaal laaaaaang niet meer.. (was een middelbaar school tikje om stoer te zijn...)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Rook jij?!![]()
Of bedoel je alleen dat je je in rokerige ruimtes gaat begeven...?![]()
Hee, loop Dizer eens niet te dissen!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
Diz heeft helemaal geen boyband hoofd.... daar is ie niet nichterig genoeg voor
Ow kut, da's waarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] Kutje, verpest het nou niet, je wou toch van dat imago af?
Ik was Mars Attacks aan het kijken met mijn vader en zijn vriendin. (Ben even aan het profiteren hier namelijk)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik rook aaaaaal laaaaaang niet meer.. (was een middelbaar school tikje om stoer te zijn...)
En bij ons met uitgaan heb je geen onderscheid tussen niet roken en wel roken...
En waarom ben je nu pas hier.. ik moet nu weg![]()
Nee, die hadden ze nietquote:
En daarom hou ik zo veel van je!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
Diz heeft helemaal geen boyband hoofd.... daar is ie niet nichterig genoeg voor
Nietusquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee, loop Dizer eens niet te dissen!Daar is 'ie dus echt wel nichterig genoeg voor!
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar als meisje maak ik wel kans he?
Heb jij je Gmail gekeken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik was Mars Attacks aan het kijken met mijn vader en zijn vriendin. (Ben even aan het profiteren hier namelijk)
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:34 schreef Dizer het volgende:
Wij gaan, aners missen we de bus.
Doei doei
Nu wel.quote:
Ja hela, gmail enzo!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oeps. Ik dacht dat je die zender bedoelde
Wie de fuck zijn "wij"???quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:34 schreef Dizer het volgende:
Wij gaan, aners missen we de bus.
Doei doei
Dizer and his invisible friend 'Harry'.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wie de fuck zijn "wij"???
Is Dizer een twee-eenheid tegenwoordig?
Ach ja, ik had ook veel aan jouw tipquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu wel.![]()
Bedankt voor de... eh... tip!![]()
...geil...?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dizer and his invisible friend 'Harry'.
Hey... I tip you, you tip me!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach ja, ik had ook veel aan jouw tip![]()
Ik dacht al, je kwam maar niet online.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja hela, gmail enzo!
Dat msn adres in mijn fotoboek gebruik ik btw niet
Weet ik niet, alleen Dizer weet hoe 'Harry' is.quote:
Waarom zijn ze btw bijna allemaal met 5 man?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:39 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zoek de homo....![]()
omdat ze er dan iemand uit kunnen schoppen en vrolijk door kunnen gaan?!?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:40 schreef Skaai het volgende:
Waarom zijn ze btw bijna allemaal met 5 man?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:39 schreef Zhenar het volgende:
Ik steek er nog eentje op en ga dan slapen.
!
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:44 schreef Skaai het volgende:
Ben ik trouwens ziek als ik zeg dat ik alle volledige (doop)namen én verjaardagen van de Backstreet Boys nog steeds uit mijn hoofd weet?
Helaasch voor mij wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:46 schreef Nano het volgende:
[..]
![]()
Nou dat zou ik dus echt niet kunnen onthouden en niet willen ook!
jaaaaaaaaaaaaaa er rinkelt wel ergens 'n belletje....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:46 schreef Skaai het volgende:
Kennen jullie de Unox reclame nog, met 'The Wonderboys' en hun liedje 'It's over?'
Soepie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |