quote:
Ik rook aaaaaal laaaaaang niet meer.. (was een middelbaar school tikje om stoer te zijn...)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Rook jij?!![]()
Of bedoel je alleen dat je je in rokerige ruimtes gaat begeven...?![]()
Hee, loop Dizer eens niet te dissen!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
Diz heeft helemaal geen boyband hoofd.... daar is ie niet nichterig genoeg voor
Ow kut, da's waarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] Kutje, verpest het nou niet, je wou toch van dat imago af?
Ik was Mars Attacks aan het kijken met mijn vader en zijn vriendin. (Ben even aan het profiteren hier namelijk)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik rook aaaaaal laaaaaang niet meer.. (was een middelbaar school tikje om stoer te zijn...)
En bij ons met uitgaan heb je geen onderscheid tussen niet roken en wel roken...
En waarom ben je nu pas hier.. ik moet nu weg![]()
Nee, die hadden ze nietquote:
En daarom hou ik zo veel van je!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
Diz heeft helemaal geen boyband hoofd.... daar is ie niet nichterig genoeg voor
Nietusquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee, loop Dizer eens niet te dissen!Daar is 'ie dus echt wel nichterig genoeg voor!
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar als meisje maak ik wel kans he?
Heb jij je Gmail gekeken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik was Mars Attacks aan het kijken met mijn vader en zijn vriendin. (Ben even aan het profiteren hier namelijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |