Nope kom me maar ophalen ik heb geen plannenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje hoor![]()
![]()
Maar dat je hier nu nog bent betekent zeker dat je niet meer uitgaat vanavond?!?
Ik vind jou uitzien als een JerrySpringer Trailerpark trash die de broer is van zijn eigen moeder dat tevens de vader is van zijn eigen zus die het met de neef doet van der moeder's overgrootoma dat tegelijk de broer is van jou broer dat betekent dat jij het bent.. dus?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Valt wel mee
Mij is laatst verteld dat ik eruit zag als een playerweliswaar door een boerin maar toch
Pfff ik kan me amper nog bewegen, ik heb de hele dag geverfdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nope kom me maar ophalen ik heb geen plannen
Err dan heb ik al iets zeg maarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Pfff ik kan me amper nog bewegen, ik heb de hele dag geverfd
Volgende week dan maar
Ik zag laatst een gast bij de FRS sex and the city dvd box kopen. Maar die was ook zwaar aan de nichterige kant.. tjah...quote:
Ik ga zo uitquote:
We hadden het over de jongen mopquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:26 schreef Christine het volgende:
Hee ik ben toch de slet van Showchat?
Voor Kerst heb ik alle seizoenen van mijn vriend gehadquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zag laatst een gast bij de FRS sex and the city dvd box kopen. Maar die was ook zwaar aan de nichterige kant.. tjah...
Ok
Jij hebt gewoon een zwart plaatje.quote:
Misschien was hij hetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Voor Kerst heb ik alle seizoenen van mijn vriend gehad
Hij vond het wel voor schut om te kopen
áaaaaaaawwwwquote:
Rook jij?!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga zo uit
Dat betekent morgen ochtend een kater èn alles ruikt naar de sigaretten
Jaaaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien was hij het
Droeg hij een regenboog riem en een roze petje?
En had hij een regenboog armbandje om??
Nee ik bedoel, jouw avatar irriteert mij ook...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een zwart plaatje.Ik had een supermooie, maar nou die bewegend/haakt enzo, wil ik ervan af.
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:26 schreef Christine het volgende:
Hee ik ben toch de slet van Showchat?
quote:
Ik rook aaaaaal laaaaaang niet meer.. (was een middelbaar school tikje om stoer te zijn...)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Rook jij?!![]()
Of bedoel je alleen dat je je in rokerige ruimtes gaat begeven...?![]()
Hee, loop Dizer eens niet te dissen!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
Diz heeft helemaal geen boyband hoofd.... daar is ie niet nichterig genoeg voor
Ow kut, da's waarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] Kutje, verpest het nou niet, je wou toch van dat imago af?
Ik was Mars Attacks aan het kijken met mijn vader en zijn vriendin. (Ben even aan het profiteren hier namelijk)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik rook aaaaaal laaaaaang niet meer.. (was een middelbaar school tikje om stoer te zijn...)
En bij ons met uitgaan heb je geen onderscheid tussen niet roken en wel roken...
En waarom ben je nu pas hier.. ik moet nu weg![]()
Nee, die hadden ze nietquote:
En daarom hou ik zo veel van je!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
Diz heeft helemaal geen boyband hoofd.... daar is ie niet nichterig genoeg voor
Nietusquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee, loop Dizer eens niet te dissen!Daar is 'ie dus echt wel nichterig genoeg voor!
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar als meisje maak ik wel kans he?
Heb jij je Gmail gekeken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik was Mars Attacks aan het kijken met mijn vader en zijn vriendin. (Ben even aan het profiteren hier namelijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |