quote:Op maandag 28 maart 2005 00:37 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
ZOWIEE, mijn stem heb je, ROAAAAARRRR
Ik heb nog een stukje erbij geedit... Het is als een compliment bedoeld trouwensquote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb nog een stukje erbij geedit... Het is als een compliment bedoeld trouwens
Het is juist een leuke fotoquote:Op maandag 28 maart 2005 00:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik had wel wat minder zoutzakkerig mogen staan op die foto
Maar ik vind jou knapperquote:Op maandag 28 maart 2005 00:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hillary Swank? Nou die zetten we erbij op de lijst
En dank jemaar ik zie het niet.
PI!!!! Was als een grapje bedoeld... je hebt het warm direkt na het posten van ZOWIEE's fotoquote:
*aan het werk gaatquote:Op maandag 28 maart 2005 00:43 schreef Dizer het volgende:
Niemand wil mijn avatar aanpassen
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #42
Ik had er nooit last vanquote:Op maandag 28 maart 2005 00:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Sprak net met een hele aardig fok mevrouw op msn maar ze vertelde me wel dat mijn avatar te groot was
Nou ja, ik word tenminste wel met mooie vrouwen vergeleken steedsquote:Op maandag 28 maart 2005 00:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is juist een leuke foto
En je hebt iets van Hillary Swank weg...
[afbeelding]
Je bent toch niet zo iemand die denkt dat ze niet knap is he?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, ik word tenminste wel met mooie vrouwen vergeleken steedshet klopt niet, maar toch leuk
Voor mensen met een modem ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |