Hoi.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:01 schreef Christine het volgende:
Hoi.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoiquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:01 schreef Christine het volgende:
Hoi.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn date heeft afgezegd, en ik had me er zo op verheugd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Mijn date heeft afgezegd, en ik had me er zo op verheugd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alle mannen zijn klootzakkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:08 schreef Christine het volgende:
Ja, en ik wou zo graag... naja, je weet welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En hij reageert nu niet als ik hem bel of op msn aanspreekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een eikel is het ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb het overigens wel leuk gehad in de kroeg vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En heb via iemand het nummer van een jongen die ik ken van vroeger losgepeuterdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik durf alleen niet te bellen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil niet dood.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:10 schreef Christine het volgende:
Iedereen moet dood dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ai.. dooddoener.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Alle mannen zijn klootzakkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Hoi, vijf jaar geleden heb ik je in een kroeg gesproken.... eeeeuh...."quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Alle mannen zijn klootzakkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh gewoon bellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.nee heb je, ja kan je krijgenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bijna allemaal danquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ai.. dooddoener.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar wel de waarheid...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ai.. dooddoener.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Behalve ik natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Doodgaan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Mannen zijn enkel goed voor één dingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop