Daar koop ik niks voor!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:01 schreef Zhenar het volgende:
Oeps, ik zie nu pas dat dit #228 moest zijn.
En BVO claimde #229.
Dus niet deze.
![]()
Mijn excuses BVO!
![]()
Ja, ik realiseerde mijn fout toen het te laat was.quote:
Ik vind deze TT wel grappigquote:Op woensdag 6 april 2005 18:02 schreef Zhenar het volgende:
Deze dicht en een nieuwe (mooie)?
Of een TT change?
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:02 schreef bar_rel het volgende:
Ja maar wat is dat nou voor stom iets, dat zeg je dan toch niet dan![]()
Hij zei dat het niks is. Maar ik denk dat dus welquote:Op woensdag 6 april 2005 17:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gehad ja, en dan viel ik ook flauiw, maar dat is vanzelf weer weggegaan.
En depressie-pillen kan ik ook wel gebruiken denk ik
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik vind deze TT wel grappigsorry Beev
Er is nogal veel op het moment, ga het ook niet allemaal hier opschrijven, maar komt erop neer dat ik ongelukkig benquote:Op woensdag 6 april 2005 18:03 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hij zei dat het niks is. Maar ik denk dat dus wel, maar ik ga geen pillen slikken want ik ben nog jong!
Wat is er met jouw dan? Stress??![]()
Ja ik maak me er ook druk om dat is het ook juist, maar k weet niet hoe ik dat weg krijg.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Er is nogal veel op het moment, ga het ook niet allemaal hier opschrijven, maar komt erop neer dat ik ongelukkig benen ik heb ook nog nooit zoveel stress gehad als de laatste 8 weken van mn leven. Maar ik denk idd dat jij je er juist teveel druk ommaakt en dat het daardoor komt.
Is zo, het komt allemaal helemaal goedquote:Op woensdag 6 april 2005 18:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik maak me er ook druk om dat is het ook juist, maar k weet niet hoe ik dat weg krijg.
Ik begrijp het wel, niet zo leuk dat je ongelukkig bent. Echt zon dip periode, maar we komen er alletwee wel weer uit![]()
![]()
En dan zijn we gelukkig met ons werk, huisje, en onze liefdequote:Op woensdag 6 april 2005 18:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Is zo, het komt allemaal helemaal goedhoe en wanneer is alleen nog even de vraag.
Fuck me baby.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:09 schreef Zhenar het volgende:
(Titel blijft natuurlijk wel hetzelfde, gezien de betekeniswijziging van "fuck", uitgelegd in de OP)
Ahhh... Ber_rel's eeuwige liefde voor MB...quote:Op woensdag 6 april 2005 18:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En dan zijn we gelukkig met ons werk, huisje, en onze liefde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |