Foeiquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
Och nee he, Orginial heb heeft weer eens aandacht nodig.
die sub van jou he..quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
Och nee he, Orginial heb weer eens aandacht nodig.
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:45 schreef PeRi het volgende:
BVO negatieveling!
Idd, moet eerst 10 minuten scrollen eer ik bij de FiPo ben.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die lijst topics in de OP wordt echt te lang.
In de arme landen, daar hebben ze pas honger!quote:
Juist, is het geen idee gewoon de eerste 100 of 200 in een tekstbestandje te zetten en alleen de rest nog in de OP? tekstbestandje dan ook in de OP zodat je eventueel, mocht je willen, alle ShowChats nog na kan lezenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die lijst topics in de OP wordt echt te lang.
Als ik een muisarm krijg, komt het door de OP van ShowChat.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:50 schreef Skaai het volgende:
Idd, moet eerst 10 minuten scrollen eer ik bij de FiPo ben.
Dat had ik ook heel langquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:49 schreef Skaai het volgende:
Weet je dat ik nu pas lees dat er Orginial staat?
En ik maar telkens Original lezen.
Wat ben je toch weer inventief, MisterBliss.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:51 schreef MissBliss het volgende:
Juist, is het geen idee gewoon de eerste 100 of 200 in een tekstbestandje te zetten en alleen de rest nog in de OP? tekstbestandje dan ook in de OP zodat je eventueel, mocht je willen, alle ShowChats nog na kan lezen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als ik een muisarm krijg, komt het door de OP van ShowChat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |