Ja dat zei ik al,hij is prachtig!quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
Aanbid hier de OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:40 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja dat zei ik al,hij is prachtig!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dikke lulquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:40 schreef timbob het volgende:
ligt het aan mij of staat er geen spatie tussen bijvoorbeeld 202 en topic?
misschien handig om er een streepje (ter illustratie "-") tussen de topics te zetten?
duhquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:42 schreef Tania18 het volgende:
Met je eigen avatar eerst natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar hij is mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dikke lulom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik blijf hier aan het editenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien ooit..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lijkt me ook weleens lekker.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:47 schreef Tania18 het volgende:
Maar wel boven Hindom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Merciquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:49 schreef timbob het volgende:
maar evengoed waardeer ik het wel hoor bupa
goed bezig [afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Merciom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb wel van replace all gehoordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik heb het zelfs gebruikt. Maar ik dacht dat het hierbij moeilijker zou gaan. Anyway, thanks.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hihiquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:58 schreef timbob het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ohja, je kan ook wel [ b ] weghalen bij de jubileum topics.. zodra je het in [ sub ] zet zie je het nml toch niet....
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:02 schreef Together-Alone het volgende:
Totdat SHO niet meer zo goed loopt en de ava blokjes ook hier verbannen worden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop