Bupatih in mijn pan.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een vleugje grap en een snufje grol.
Wat een Bupatih recept!
Och hemel, wat een lol!![]()
Die update ik wel een keerquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:55 schreef Skaai het volgende:
w00t t00t
He pas je OP ff aan. We missen topic 231, 232 en 233.
ik weet niet wie of wat je bent maar je gedrag stoort me. stop aub met dat kinderachtige gedoe en hou je bezig met iemand anders kloten.quote:
Een tampon met jeukpoeder, dát is pas leukquote:
2 kopjes van de elegantie van deze heer,quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bupatih in mijn pan.
Oh ik (lees: Skaai) kan er wat van.
Een stukje Bupa op brood
Als ik het maar niet verkloot
En oh ja..over kloten gesproken
Ik ga nu zijn ballen op een vuurtje stoken.![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
[..]
ik weet niet wie of wat je bent maar je gedrag stoort me. stop aub met dat kinderachtige gedoe en hou je bezig met iemand anders kloten.
Zingt die actrice uit Baantjer nu ook al?quote:
Heb je dat uitgeprobeerd dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een tampon met jeukpoeder, dát is pas leuk
Oh nee, dat was een binnenpretje.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zingt die actrice uit Baantjer nu ook al?
Beledig Tori eens niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
Zingt die actrice uit Baantjer nu ook al?
Nee męn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Mag ik nu ook bij het deprigroepje??![]()
Dus door iets voor te stellen heb jij al drang om te vertrekken?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Gaat dat hier nou ook al beginnen?!?!
Hoe jaagt FOK! z'n users weg..
Neu...moet nog wat dingen voor school doen. Werd nog meegevraagd naar de Beursquote:
Over "het blokje" werd er iig wel over gediscusieerd, wat mijn inziens echt compleet doelloos/nutteloos is (who caresquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het plaatje wat er nu is is toch gewoon leuk?
En we doen niet moeilijk om er nieuwe gezichten in te plakken, dat is afgelopen week maar weer gebleken.
Was je dat nu niet dan?!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Beledig Tori eens niet.. Anders ben ik voor BVO tijdens jullie volgende fight.
.
Een beetje skaaiquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
2 kopjes van de elegantie van deze heer,
Brengt het geheel op smaak, keer op keer.
30 minuten in de oven,
Zal voldoende moeten zijn,
Coq au Bupatih, wat smaakt dat toch fijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |