Explain pleasequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb ik laast met iemand ook een gesprek over gehad op msn.
Het lijkt alsof er drie groepen zijn ontstaan hier...
Bupa en ik zijn net als Svurno en ik.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
'I wished you and Bupa could just get along'
Ik wil mijn groep wel eventjes weten.quote:
Zoals altijd.,quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Fucking Q+. Je hebt gewoon weer fucking gelijk.
Aan mij zal het niet liggen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
'I wished you and Bupa could just get along'
Gaat dat hier nou ook al beginnen?!?!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef Duiveltja het volgende:
is minder kliekjesachtig.
Die snap ik niet helemaalquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
De fotoboek slowchatters : PeRi Skaai en die andere twee
Duif, ga je nog uit vanavond?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben eik voor of geen standaard OPof een OP met een pic zonder users erin. Scheelt gezeur over wie er nu wel of niet in moeten en is minder kliekjesachtig.
Nah, niet mee eens. Ik denk dat PeRi, Skaai en de rest al goed zijn geintegreerd, om het maar op z'n Rita Verdonks te zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Oke over die drie groepen :
De users die hier al van af het begin posten : Bupa BVO Svurno enz
De fotoboek slowchatters : PeRi Skaai en die andere twee
De nieuwe generatie showchatters : Bar_rel Zhenar Mark03 Orgi enz
En dan heb je nog de mensen die hier soms weken niet komen omdan weer gezelig mee te doen :
Toeta effe als de bekendste
Precies.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nah, niet mee eens. Ik denk dat PeRi, Skaai en de rest al goed zijn geintegreerd, om het maar op z'n Rita Verdonks te zeggen.
En bar_rel, zhenar en de rest zijn nog meer bij de 'oude garde' gaan horen. Zeg maar.
Het plaatje wat er nu is is toch gewoon leuk?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben eik voor of geen standaard OPof een OP met een pic zonder users erin. Scheelt gezeur over wie er nu wel of niet in moeten en is minder kliekjesachtig.
Naja, ook hier in SC zitten mensen die ik niet mag.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies.
We zijn één hechte groep
BIG HUGGGGGG
geintegreerdquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nah, niet mee eens. Ik denk dat PeRi, Skaai en de rest al goed zijn geintegreerd, om het maar op z'n Rita Verdonks te zeggen.
En bar_rel, zhenar en de rest zijn nog meer bij de 'oude garde' gaan horen. Zeg maar.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef Bupatih het volgende:
Precies.
We zijn één hechte groep
BIG HUGGGGGG
Ik mag iedereenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Naja, ook hier in SC zitten mensen die ik niet mag.
Maareh, that's life he..
Maar om gezellig mee te doen:!
Wel hoor, jij hoort bij het depri-groepjequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nu ik er overnadenk ik hoor nergens bij![]()
Mag ik daar ook bij horen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wel hoor, jij hoort bij het depri-groepje
Ik heb het al ge-edit.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Iedereen van dat paupervolk, he Buup?!?
Oh, ik maak me op FOK! ook niet druk over wie ik wel of niet mag. Zie sommige mensen soms echt boos worden op anderen hier, dat snap ik dan niet.quote:
Je hebt het toch niet over mij hé?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Naja, ook hier in SC zitten mensen die ik niet mag.
Maareh, that's life he..
Maar om gezellig mee te doen:!
Maar het is wél zoquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Iedereen van dat paupervolk, he Buup?!?
Lief.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daar had ik jou ook al bij ingerekend
Ik snap zoveel niet van de mensen hierquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, ik maak me op FOK! ook niet druk over wie ik wel of niet mag. Zie sommige mensen soms echt boos worden op anderen hier, dat snap ik dan niet.
Ik mag num.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, ik maak me op FOK! ook niet druk over wie ik wel of niet mag. Zie sommige mensen soms echt boos worden op anderen hier, dat snap ik dan niet.
Oh, nu snap ik 'm pasquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik mag neet.
Met stukjes kikkerbil.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef Skaai het volgende:
Broodje aap!
Disagreed.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Orginial het volgende:
@t Maikel: ZOWIEE is ook redelijk newbie, maar die is op de een of andere manier opgenomen in de groep. Ik vind mij,mark_03 en bar_rel echte newbies.![]()
En reepjes slangenoog!quote:
mark_03 en bar_rel zijn ook goed geintegreerdquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Orginial het volgende:
@t Maikel: ZOWIEE is ook redelijk newbie, maar die is op de een of andere manier opgenomen in de groep. Ik vind mij,mark_03 en bar_rel echte newbies.![]()
Is toch ook wel mooi?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef BVO het volgende:
Nog even over de OP.... het oude plaatje kan er toch wel uit?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Orginial het volgende:
quote:
Hey! Ik ben allebei! Newbie EN vervelend.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind niemand hier newbies.
Althans, geen vervelende newbies.
Ik snij je in partjes, en mix je erdoorheen!quote:
Nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hey! Ik ben allebei! Newbie EN vervelend.
Echt niet!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet [afbeelding]
Jij bent oldie EN tof.
Ah. Jij hebt smaak.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik snij je in partjes, en mix je erdoorheen!
Ik kom hier véél langer dan hen. Ik weet nog wel dat Jordy op MSN zei dat hij tegen mij opkeek.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
mark_03 en bar_rel zijn ook goed geintegreerd![]()
Nu jij nog
Grapje
Hoe lang ben je dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kom hier véél lekker dan hen. Ik weet nog wel dat Jordy op MSN zei dat hij tegen mij opkeek.![]()
![]()
Een vleugje grap en een snufje grol.quote:
Ja, dan zal ik immers intensief meeposten.quote:
Nah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |