Ik mag iedereenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Naja, ook hier in SC zitten mensen die ik niet mag.
Maareh, that's life he..
Maar om gezellig mee te doen:!
Wel hoor, jij hoort bij het depri-groepjequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nu ik er overnadenk ik hoor nergens bij![]()
Mag ik daar ook bij horen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wel hoor, jij hoort bij het depri-groepje
Ik heb het al ge-edit.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Iedereen van dat paupervolk, he Buup?!?
Oh, ik maak me op FOK! ook niet druk over wie ik wel of niet mag. Zie sommige mensen soms echt boos worden op anderen hier, dat snap ik dan niet.quote:
Je hebt het toch niet over mij hé?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Naja, ook hier in SC zitten mensen die ik niet mag.
Maareh, that's life he..
Maar om gezellig mee te doen:!
Maar het is wél zoquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Iedereen van dat paupervolk, he Buup?!?
Lief.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daar had ik jou ook al bij ingerekend
Ik snap zoveel niet van de mensen hierquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, ik maak me op FOK! ook niet druk over wie ik wel of niet mag. Zie sommige mensen soms echt boos worden op anderen hier, dat snap ik dan niet.
Ik mag num.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, ik maak me op FOK! ook niet druk over wie ik wel of niet mag. Zie sommige mensen soms echt boos worden op anderen hier, dat snap ik dan niet.
Oh, nu snap ik 'm pasquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik mag neet.
Met stukjes kikkerbil.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef Skaai het volgende:
Broodje aap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |