quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
ik weet niet wie of wat je bent maar je gedrag stoort me. stop aub met dat kinderachtige gedoe en hou je bezig met iemand anders kloten.
Zeg, ik citeer hier wel FOK! grootste hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:25 schreef niksan het volgende:
[..]BVO
Jij bent nog erger dan bupa
Slijmbal
zo
Dat lucht op!
Ach ja. Zie het als een gave.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je zinnigste uitspraak van de avond Bupa.
Bupa en ik zijn likequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het gezeur tussen Bupa en BVO ontneemt me steeds meer het plezier om in deze topics te posten.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het gezeur tussen Bupa en BVO ontneemt me steeds meer het plezier om in deze topics te posten.
Ik vind het sowieso al minder leuk de laatste.........73 topics?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja! Ik heb al genoeg reeksen onder zien gaan door ruzie tussen twee mensen. Laat dat please showchat ook niet gebeuren....quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
[..].
Op FOK! zijn het Tania en Airelle voor mij..
Neemt niet weg dat anderen ookzijn.
.
Ninthe kan natuurlijk bij lange na niet aan H. tippen.
Fucking Q+. Je hebt gewoon weer fucking gelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:28 schreef QyRoZ het volgende:
Ja! Ik heb al genoeg reeksen onder zien gaan door ruzie tussen twee mensen. Laat dat please showchat ook niet gebeuren....
M'n moeder zat er ook naar te kijken. Dat hou elkaar vast in de lucht was wel geestig.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Anderhalf uur, 3 (en nog wat) wijntjes, en een aflevering van Love Letters later en ik voel me nog steeds![]()
Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al minder leuk de laatste.........73 topics?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ZOWIEE
Als die er niet is:
Tania.
Als die er niet is:
Christine
Als die er niet is:
Een random "geil wijf" (lees: Hind, Ninthe)
Tania kan niet zonder mij.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:31 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben nog steeds voor een privé-forum met mij, niksan en Tania.
Gezelligheid alom.
Die (mislukte) Isabella look-a-likequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:29 schreef BVO het volgende:
[..]
M'n moeder zat er ook naar te kijken. Dat hou elkaar vast in de lucht was wel geestig..
Jij staat in een andere lijst CWquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Et tu, Bupa?
Ik kom nog ff afscheid nemen, ga stappen. En over je dromen vannacht.
Andere topic was verbaggert...![]()
Hang je een seconde, ga je eerst je rits goed doen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die (mislukte) Isabella look-a-like
'Ik hou het niet meer hoor, echt niet'![]()
Heb ik laast met iemand ook een gesprek over gehad op msn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al minder leuk de laatste.........73 topics?
En ik heb het niet zo op "geile wijven"quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Et tu, Bupa?
Ik kom nog ff afscheid nemen, ga stappen. En over je dromen vannacht.
Andere topic was verbaggert...![]()
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb ik laast met iemand ook een gesprek over gehad op msn.
Het lijkt alsof er drie groepen zijn ontstaan hier...
Explain pleasequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb ik laast met iemand ook een gesprek over gehad op msn.
Het lijkt alsof er drie groepen zijn ontstaan hier...
Bupa en ik zijn net als Svurno en ik.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
'I wished you and Bupa could just get along'
Ik wil mijn groep wel eventjes weten.quote:
Zoals altijd.,quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Fucking Q+. Je hebt gewoon weer fucking gelijk.
Aan mij zal het niet liggen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
'I wished you and Bupa could just get along'
Gaat dat hier nou ook al beginnen?!?!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef Duiveltja het volgende:
is minder kliekjesachtig.
Die snap ik niet helemaalquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
De fotoboek slowchatters : PeRi Skaai en die andere twee
Duif, ga je nog uit vanavond?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben eik voor of geen standaard OPof een OP met een pic zonder users erin. Scheelt gezeur over wie er nu wel of niet in moeten en is minder kliekjesachtig.
Nah, niet mee eens. Ik denk dat PeRi, Skaai en de rest al goed zijn geintegreerd, om het maar op z'n Rita Verdonks te zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Oke over die drie groepen :
De users die hier al van af het begin posten : Bupa BVO Svurno enz
De fotoboek slowchatters : PeRi Skaai en die andere twee
De nieuwe generatie showchatters : Bar_rel Zhenar Mark03 Orgi enz
En dan heb je nog de mensen die hier soms weken niet komen omdan weer gezelig mee te doen :
Toeta effe als de bekendste
Precies.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nah, niet mee eens. Ik denk dat PeRi, Skaai en de rest al goed zijn geintegreerd, om het maar op z'n Rita Verdonks te zeggen.
En bar_rel, zhenar en de rest zijn nog meer bij de 'oude garde' gaan horen. Zeg maar.
Het plaatje wat er nu is is toch gewoon leuk?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben eik voor of geen standaard OPof een OP met een pic zonder users erin. Scheelt gezeur over wie er nu wel of niet in moeten en is minder kliekjesachtig.
Naja, ook hier in SC zitten mensen die ik niet mag.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies.
We zijn één hechte groep
BIG HUGGGGGG
geintegreerdquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nah, niet mee eens. Ik denk dat PeRi, Skaai en de rest al goed zijn geintegreerd, om het maar op z'n Rita Verdonks te zeggen.
En bar_rel, zhenar en de rest zijn nog meer bij de 'oude garde' gaan horen. Zeg maar.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef Bupatih het volgende:
Precies.
We zijn één hechte groep
BIG HUGGGGGG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |