M'n moeder zat er ook naar te kijken. Dat hou elkaar vast in de lucht was wel geestig.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Anderhalf uur, 3 (en nog wat) wijntjes, en een aflevering van Love Letters later en ik voel me nog steeds![]()
Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al minder leuk de laatste.........73 topics?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ZOWIEE
Als die er niet is:
Tania.
Als die er niet is:
Christine
Als die er niet is:
Een random "geil wijf" (lees: Hind, Ninthe)
Tania kan niet zonder mij.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:31 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben nog steeds voor een privé-forum met mij, niksan en Tania.
Gezelligheid alom.
Die (mislukte) Isabella look-a-likequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:29 schreef BVO het volgende:
[..]
M'n moeder zat er ook naar te kijken. Dat hou elkaar vast in de lucht was wel geestig..
Jij staat in een andere lijst CWquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Et tu, Bupa?
Ik kom nog ff afscheid nemen, ga stappen. En over je dromen vannacht.
Andere topic was verbaggert...![]()
Hang je een seconde, ga je eerst je rits goed doen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die (mislukte) Isabella look-a-like
'Ik hou het niet meer hoor, echt niet'![]()
Heb ik laast met iemand ook een gesprek over gehad op msn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al minder leuk de laatste.........73 topics?
En ik heb het niet zo op "geile wijven"quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Et tu, Bupa?
Ik kom nog ff afscheid nemen, ga stappen. En over je dromen vannacht.
Andere topic was verbaggert...![]()
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb ik laast met iemand ook een gesprek over gehad op msn.
Het lijkt alsof er drie groepen zijn ontstaan hier...
Explain pleasequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb ik laast met iemand ook een gesprek over gehad op msn.
Het lijkt alsof er drie groepen zijn ontstaan hier...
Bupa en ik zijn net als Svurno en ik.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
'I wished you and Bupa could just get along'
Ik wil mijn groep wel eventjes weten.quote:
Zoals altijd.,quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Fucking Q+. Je hebt gewoon weer fucking gelijk.
Aan mij zal het niet liggen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
'I wished you and Bupa could just get along'
Gaat dat hier nou ook al beginnen?!?!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef Duiveltja het volgende:
is minder kliekjesachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |