Nietes.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou zit je je weer in te likken bij het vrouwelijk schoon van Showchat, Bupa..
En Tania danquote:
Hé, heet ik BVO?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
Ja, en dan is niksan weg en dan is het weer Tania..
Da's toch geen inlikken joh !!!quote:
quote:
Tssk, wie staat er op 1 in mijn lijst?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
Ja, en dan is niksan weg en dan is het weer Tania..
ZOWIEEquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]. Mijn keuzes zijn altijd klip en klaar.
NEE HET IS OOK SLIJMEN, JIJ...JIJ!!!...SLIJMJURK!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's toch geen inlikken joh !!!![]()
!!!
Bij jou trouwens ook niet!!!!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ZOWIEE
Als die er niet is:
Tania.
Als die er niet is:
Christine
Als die er niet is:
Een random "geil wijf" (lees: Hind, Ninthe)
DA'S KEI GÉÈN SLÍJMÈN JOH!!!! JIJ...JIJ! GRAPJURK!!!! EUH..GRAPJAS!!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:19 schreef niksan het volgende:
[..]
NEE HET IS OOK SLIJMEN, JIJ...JIJ!!!...SLIJMJURK!W
!!!
Daar ga je alweerquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
[..].
Op FOK! zijn het Tania en Airelle voor mij..
Neemt niet weg dat anderen ookzijn.
.
Ninthe kan natuurlijk bij lange na niet aan H. tippen.
ik weet niet wie of wat je bent maar je gedrag stoort me. stop aub met dat kinderachtige gedoe en hou je bezig met iemand anders kloten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar ga je alweer
Op Fok! zijn het die twee.
Terwijl anderen óókzijn
Maar op Shok! zijn het weer twee anderen
En op MSN wéér 2 anderen
Je hebt zeker liever een 16jarige toyboyquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
ik weet niet wie of wat je bent maar je gedrag stoort me. stop aub met dat kinderachtige gedoe en hou je bezig met iemand anders kloten.
Zeg, ik citeer hier wel FOK! grootste hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:25 schreef niksan het volgende:
[..]BVO
Jij bent nog erger dan bupa
Slijmbal
zo
Dat lucht op!
Ach ja. Zie het als een gave.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je zinnigste uitspraak van de avond Bupa.
Bupa en ik zijn likequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het gezeur tussen Bupa en BVO ontneemt me steeds meer het plezier om in deze topics te posten.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het gezeur tussen Bupa en BVO ontneemt me steeds meer het plezier om in deze topics te posten.
Ik vind het sowieso al minder leuk de laatste.........73 topics?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja! Ik heb al genoeg reeksen onder zien gaan door ruzie tussen twee mensen. Laat dat please showchat ook niet gebeuren....quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
[..].
Op FOK! zijn het Tania en Airelle voor mij..
Neemt niet weg dat anderen ookzijn.
.
Ninthe kan natuurlijk bij lange na niet aan H. tippen.
Fucking Q+. Je hebt gewoon weer fucking gelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:28 schreef QyRoZ het volgende:
Ja! Ik heb al genoeg reeksen onder zien gaan door ruzie tussen twee mensen. Laat dat please showchat ook niet gebeuren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |