Disagreed.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Orginial het volgende:
@t Maikel: ZOWIEE is ook redelijk newbie, maar die is op de een of andere manier opgenomen in de groep. Ik vind mij,mark_03 en bar_rel echte newbies.![]()
En reepjes slangenoog!quote:
mark_03 en bar_rel zijn ook goed geintegreerdquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Orginial het volgende:
@t Maikel: ZOWIEE is ook redelijk newbie, maar die is op de een of andere manier opgenomen in de groep. Ik vind mij,mark_03 en bar_rel echte newbies.![]()
Is toch ook wel mooi?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef BVO het volgende:
Nog even over de OP.... het oude plaatje kan er toch wel uit?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Orginial het volgende:
quote:
Hey! Ik ben allebei! Newbie EN vervelend.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind niemand hier newbies.
Althans, geen vervelende newbies.
Ik snij je in partjes, en mix je erdoorheen!quote:
Nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hey! Ik ben allebei! Newbie EN vervelend.
Echt niet!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet [afbeelding]
Jij bent oldie EN tof.
Ah. Jij hebt smaak.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik snij je in partjes, en mix je erdoorheen!
Ik kom hier véél langer dan hen. Ik weet nog wel dat Jordy op MSN zei dat hij tegen mij opkeek.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
mark_03 en bar_rel zijn ook goed geintegreerd![]()
Nu jij nog
Grapje
Hoe lang ben je dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kom hier véél lekker dan hen. Ik weet nog wel dat Jordy op MSN zei dat hij tegen mij opkeek.![]()
![]()
Een vleugje grap en een snufje grol.quote:
Ja, dan zal ik immers intensief meeposten.quote:
Nah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |