En wat nou als er kinderen zijn die écht problemen hebben?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geen idee, wij hadden breezerlol met de Kindertelefoon. Maarja dat vinden jullie weer kinderachtig enzo. Chagrijnen.
Ik zie hem ook niet.quote:
Anders reageer je even voorbarig. Maar aangezien je toch een terechtwijzing verwacht:quote:Op donderdag 14 april 2005 16:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geen idee, wij hadden breezerlol met de Kindertelefoon. Maarja dat vinden jullie weer kinderachtig enzo. Chagrijnen.
Jij wou weten wat flexibel is, toch?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:49 schreef Zhenar het volgende:
Oh, Dizer, op de kinky-schaal scoor ook jij natuurlijk erg hoog!![]()
Oh ja!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij wou weten wat flexibel is, toch?
Rekelquote:Op donderdag 14 april 2005 16:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de Kindertelefoon ook wel eens voor de grap gebeld.. In groep 6 of 7 ofzo was dat.
Nou, ik moest enorm lachen.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef Orginial het volgende:
*Laatmaar chagrijnen..
Ben je nou zo dom of doe je maar alsof?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef Orginial het volgende:
*Laatmaar chagrijnen..
Dat we jou infantiele spelletje niet leuk vinden betekend niet dat we chagrijnig zijn. Alleen dat we ethische mensen zijn.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:53 schreef Orginial het volgende:
[Sneu verhaal]
quote:
Ik zou zeggen "meer kinky"quote:Op donderdag 14 april 2005 16:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe schrijf je het goed dan? Kinkyer?
Vind ik ookquote:Op donderdag 14 april 2005 16:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Wat ook leuk is, in zo'n telefooncel bellen naar die buitenlandse telefoonlijnen die je gratis kan bellen met informatie over die nummers in het buitenland ofzo. Die mensen zijn altijd erg snel geprikkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |