Er komt voorlopig niemand meer bij.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:39 schreef Beach het volgende:
Mag ik er ook bij? Of moet ik dan vaker komen.
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #43quote:Op woensdag 13 april 2005 17:42 schreef Dizer het volgende:
Ik wil een nieuwe avatar, maar die is echt SUPER moeilijk te maken.. het is namelijk een scène uit Band Of Brothers
quote:Op woensdag 13 april 2005 17:49 schreef mark_03 het volgende:
Al wat BrEeZaH's kunnen strikken op je Superdudes profiel?
quote:
Maarja, dat weet natuurlijk niemandquote:Op woensdag 13 april 2005 17:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Al heb ik het vierkant nu slim neergezet, zodat er in de toekomst wél mensen bijkunnen.![]()
Mooi zoquote:Op woensdag 13 april 2005 17:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Al heb ik het vierkant nu slim neergezet, zodat er in de toekomst wél mensen bijkunnen.![]()
Nope.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:05 schreef haagse_elfje het volgende:
is dada al terecht?
Gezien de bestandsnaam en het feit dat ik beneden achter de pc zit, klik ik maar nietquote:
Je kan gerust klikken hoor.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gezien de bestandsnaam en het feit dat ik beneden achter de pc zit, klik ik maar niet
Neen, hij was eindelijk klaar en toen moest ik allemaal dingen invullen als ip-adres en dns-serverquote:Op woensdag 13 april 2005 18:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kan gerust klikken hoor.
Maarre lukt het al met win xp?
Moet je de cd van je internetprovider erin doen.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neen, hij was eindelijk klaar en toen moest ik allemaal dingen invullen als ip-adres en dns-server
Nou dat weet ik allemaal niet, dus ik wacht op hulp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |