Ava's tijdelijk weg ivm imageshack. 
Ja,dus misschien zien we hem later vandaag nog wel even verschijnenquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:05 schreef Bupatih het volgende:
Hij had toch stage?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Onder andere.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef Skaai het volgende:
Had je ze niet beter op photobucket kunnen gooien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een TeenTeen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:20 schreef BVO het volgende:
Ik en mijn teen verdienen ook een TT.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je teen????quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:20 schreef BVO het volgende:
Ik en mijn teen verdienen ook een TT.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb 3 liter verdovingsvloeistof gehad geloof ikquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een TeenTeen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe is het nou met je teen dan?
Dan kun je dadelijk weer lekker wiebelen met je teentjesquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb 3 liter verdovingsvloeistof gehad geloof ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., dus nu gaat het nog prima.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben benieuwd hoe het straks is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maja, het viel mee. Tot nu toe dan. En ben blij als ik straks van die pijnen af benm.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan ik nu al.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan kun je dadelijk weer lekker wiebelen met je teentjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ingegroeide teennagel ofzo?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:37 schreef BVO het volgende:
Ik mag tot morgenavond dus niet lopen, moet met m'n voet omhoog.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Werd in het ziekenhuis zelfs net in een rolstoel gereden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop