Bosvruchten denk ikquote:
Het was iig heel heet!quote:
Tsja, koude bosvruchtenthee geef je zelfs je zusje niet.quote:
Dat zou wel heel cru zijn...quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, koude bosvruchtenthee geef je zelfs je zusje niet.
Whehe, dan weet je zeker dat ze het expres deed.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zou wel heel cru zijn...
Nee, ze zei dat er melk bijzat, ik dronk altijd thee met melk namelijk nu nog..maar het was melkloos..
Vraag Arcee om een update.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit is ook zo achterhaald als de pest
Veel mensen reageren er toch wat raar opquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, dan weet je zeker dat ze het expres deed.![]()
Schaam je je voor het thee-met-melk-drinken?
Niet dat ik thee met melk drink, maar toch...
Reageer niet zo raar zegquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:42 schreef Paltos het volgende:
THEE?? Met.. M-E-L-K??? Nee, meen je niet!!!!
Omg!![]()
!! Wat raar!!
quote:
HB ALS JE MEELEEST: JIJ BEN ÉCHT RAAR.....quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan weet je wat het is om gestalkt te worden..
Dus doei
Zijn er dan leden van ShowChat die het NIET met elkaar doen?!?!?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:50 schreef Paltos het volgende:
Zijn er dan leden van ShowChat die het met elkaar.. doen?![]()
quote:
Ik wou al zeggen, wat een domme vraag Paltosquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zijn er dan leden van ShowChat die het NIET met elkaar doen?!?!?
Maar ik bedoelde toch buiten die wekelijkse orgiën/orgieën (weet ik veelquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, wat een domme vraag Paltos
Orgies?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:55 schreef Paltos het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde toch buiten die wekelijkse orgiën/orgieën (weet ik veel)?
![]()
Maar dan doen we het met elkaar ja... Als je nu lief doet mag je een keer mee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |