Ja, ik zoek hem evenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:21 schreef Dizer het volgende:
Godver.. je was eerst.. wel OP gebruiken he??
Ik heb alleen euro's...quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Me love you long time suckie suckie one dollar
Dan geen suckie suckie... you stupid europian chickie..quote:
Zo dacht ik er ook over toen ik de laatste keer in Six Flags was, maar uiteindelijk was het toch wel erg gaaf.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, tot een bepaalde hoogte zijn die leuk, maar zo'n Goliath ziet eruit als de hel en NEE ik ga niet vrijwillig naar de hel
Normaal zou je het andersom zeggenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:25 schreef Copycat het volgende:
Eerder. Dus naar beneden.
Omdat daar aapjes over je broek heen plassen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef Zhenar het volgende:
Waarom is deApenheul
trouwens nog niet genoemd?!
![]()
De paradox!quote:
Ik moest hardop lachen hier in de Mediatheekquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat daar aapjes over je broek heen plassen?
Is het over een maandje nog zum kotzen, dan zal ik het nóóit meer doenquote:
Nou, ik ben daar dus uiteindelijk in 3 achtbanen geweest.. die Robin Hood (ja díe vond ik al engquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook over toen ik de laatste keer in Six Flags was, maar uiteindelijk was het toch wel erg gaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |