Ja, ik zoek hem evenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:21 schreef Dizer het volgende:
Godver.. je was eerst.. wel OP gebruiken he??
Ik heb alleen euro's...quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Me love you long time suckie suckie one dollar
Dan geen suckie suckie... you stupid europian chickie..quote:
Zo dacht ik er ook over toen ik de laatste keer in Six Flags was, maar uiteindelijk was het toch wel erg gaaf.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, tot een bepaalde hoogte zijn die leuk, maar zo'n Goliath ziet eruit als de hel en NEE ik ga niet vrijwillig naar de hel
Normaal zou je het andersom zeggenquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:25 schreef Copycat het volgende:
Eerder. Dus naar beneden.
Omdat daar aapjes over je broek heen plassen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:24 schreef Zhenar het volgende:
Waarom is deApenheul
trouwens nog niet genoemd?!
![]()
De paradox!quote:
Ik moest hardop lachen hier in de Mediatheekquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat daar aapjes over je broek heen plassen?
Is het over een maandje nog zum kotzen, dan zal ik het nóóit meer doenquote:
Nou, ik ben daar dus uiteindelijk in 3 achtbanen geweest.. die Robin Hood (ja díe vond ik al engquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook over toen ik de laatste keer in Six Flags was, maar uiteindelijk was het toch wel erg gaaf.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:27 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het stom. Ik moet altijd zoveel scrollen als ik jullie wil vinden. Het is stom. De nieuwe PI is stom. Enzo.
Als je pech hebt plassen ze zelfs over je hand..quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen hier in de Mediatheek![]()
Ik ga de Golliath ook niet in.. maar de rest isquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik ben daar dus uiteindelijk in 3 achtbanen geweest.. die Robin Hood (ja díe vond ik al eng) de houten (die was leuk
) en dat ding dat ook nog achteruit rijdt.. de horror
En ik zag een kotsend meisje uit de Goliath komen, dus dat is een no-no
Ik heb nergens last van..quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:28 schreef PeRi het volgende:
Mijn Firefox heeft een popup geblockt die van Fok! Afkomt?
De Horrorquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:28 schreef PeRi het volgende:
Mijn Firefox heeft een popup geblockt die van Fok! Afkomt?
Dat omhoogschietding ga ik ook niet inquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga de Golliath ook niet in.. maar de rest is
Dat omhoogschieten doe ik ook niet. Maar de El Condor (hangende achtbaan) is de allerleukste van allemaalquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat omhoogschietding ga ik ook niet in
En heel misschien wel die hangende achtbaan, maar toen ik daar eenmaal moed voor verzameld had, wou er niemand meer mee
Kut FOKquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef PeRi het volgende:
Het staat er echt! En ik heb geen andere sites open.
Mên! Die zijn juist tof!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En heel misschien wel die hangende achtbaan, maar toen ik daar eenmaal moed voor verzameld had, wou er niemand meer mee
Nee. want je gaat ook nooit meequote:Op donderdag 9 maart 2006 13:32 schreef PeRi het volgende:
Six Flags is trouwens best tof. 1x in de zoveel jaar is het wel leuk, je raakt er zo snel uitgekeken. Ik vind de Efteling leuker. Maar hey, ik heb niks te zeggen over jullie meet.
Die Robin Hood is volgens mij de houten achtbaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik ben daar dus uiteindelijk in 3 achtbanen geweest.. die Robin Hood (ja díe vond ik al eng) de houten (die was leuk
) en dat ding dat ook nog achteruit rijdt.. de horror
En ik zag een kotsend meisje uit de Goliath komen, dus dat is een no-no
Hmm, ja die kan ik misschien nog aan..quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat omhoogschieten doe ik ook niet. Maar de El Condor (hangende achtbaan) is de allerleukste van allemaal![]()
Daar ben ik 3x achter elkaar ingeweest
![]()
Dizer moet zo nodig al naar de Efteling gaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:32 schreef PeRi het volgende:
Six Flags is trouwens best tof. 1x in de zoveel jaar is het wel leuk, je raakt er zo snel uitgekeken. Ik vind de Efteling leuker. Maar hey, ik heb niks te zeggen over jullie meet.
Dat omhoogschietding is echt tof.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die ene in het begin.. Dat je afgeschoten wordt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die Robin Hood is volgens mij de houten achtbaan.Die zit in dat Sherwood Forrest gedeelte, en daar past RH goed.
Dat 100 meter recht naar beneden, 2 keer, staat mij -en mijn maag- een beetje tegenquote:De Goliath is dus ECHT minder erg dan de achtbaan die achteruit gaat, want daar ga ik dus echt niet in. De Goliath gaat niet over de kop ofzo, het enige wat er bijzonder aan is, is dat je zo'n 100 meter bijna recht naar beneden schiet. Twee keer.
Jij hebt gewoon zo'n uitstraling die apen uitnodigt om even lekker over je heen te pissen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je pech hebt plassen ze zelfs over je hand..
Ja weekends. Geld voor treinkaartje, trein terug, geplande bezigheden, enzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee. want je gaat ook nooit mee![]()
![]()
![]()
stomme lush-object
![]()
Superman the ride! Jaaaaaaaaaaaaaa die is leukquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die ene in het begin.. Dat je afgeschoten wordt.
Superman! Die vond ik niet zo, daar ben ik te lang voor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die ene in het begin.. Dat je afgeschoten wordt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon zo'n uitstraling die apen uitnodigt om even lekker over je heen te pissen.
Mja, ik vond het afschieten al verschrikkelijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Superman the ride! Jaaaaaaaaaaaaaa die is leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |