Tis ook een keileuke auto die je hebtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope, video aan. Was even bj mijn zus om m'n auto* bij mijn neefjes te showen.
Ze waren very impressed.
Volgende keer dus keihard Kanye West door de speakersquote:* Nu ook met cdspeler
[..]
Ah ok....maar dan nog toch? beetje boerenactie van hem.quote:Neehee... F. was met z'n dochter eten en zijn telefoon vergeten.
Maar hebben zondsg geborreld en was gezellig. Met bitterballen.
[..]
Joh.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:30 schreef BVO het volgende:
Yooo.
* BVO luistert Fairuz - Habbaytek Besaif
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
Desperate Housewives.
Gilmore Girls.
E.R..
Dinsdagavond.
Ja wij kunnen daar moddenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
HODFR Duiveltja, anders negeer je me ff.
Het zijn voor mij gewoon een hoop letters, willekeurig door elkaar gegooid.quote:
Hind zingt het op haar nieuwe album, dus ik moest het ff horen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het zijn voor mij gewoon een hoop letters, willekeurig door elkaar gegooid.
Kunnen is iets anders dan mogen.quote:
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
![]()
!! Nog geen minuut geleden dacht ik, beaverhausen is ook al de hele dag niet langs geweest
.
Dus het is Marrokaans?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind zingt het op haar nieuwe album, dus ik moest het ff horen..
.
Zet je verzoek maar in dat topic dat dicht mag, dan wordt het wel gesloten door de aanwezige FA/SA/A daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kunnen is iets anders dan mogen.
Maar goed, er lopen twee topics over de traagheid van FOK!, waar van 1 van mij. Sluit die van mij even alstjeblieft, die ander loopt beter.
Lees die recensie in mijn sig dan.quote:
Kei...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:28 schreef Duiveltja het volgende:
Tis ook een keileuke auto die je hebt
Kei...quote:Volgende keer dus keihard Kanye West door de speakers![]()
Ach, ik ken 'm langer dan vandaagquote:Ah ok....maar dan nog toch? beetje boerenactie van hem.
bitterballen![]()
Ja, zo rond twaalven gaat het altijd beter.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:43 schreef Copycat het volgende:
Fok is nu wel snel, bijdeweg.
Dus wie weet heeft je protestactie geholpen!
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:17 schreef LeBeau het volgende:
Zo langzaam issie toch niet nu?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, zo rond twaalven gaat het altijd beter.
Morgen ochtend is het weer [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |