Niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:11 schreef Svensational het volgende:
Verdomme Bupatih
Je was veuls te vroeg![]()
![]()
Ja, dat zeg ik lul.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:12 schreef Bupatih het volgende:
Kijk maar naar de post-ID's.
Danquote:Op zondag 5 juni 2005 13:13 schreef Svensational het volgende:
jouw post was 1 post later dan de mijne![]()
Omdat karoltje.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:14 schreef Svensational het volgende:
En waarom staat Tranceptor niet in deze OP?
Nee, daarom ben ik toch ook aan het janken, Bitupahquote:
Dat zou érg handig zijn ja.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:15 schreef babette21 het volgende:
hier verder???
Dat heb ik gemerkt bij de reden van je ban.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:16 schreef Tranceptor het volgende:
a grown man
Jij maakt van die "slimme" opmerkingen.quote:
Ja?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:22 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[[url=http://members.lycos.nl/hvanpaesschen/Ava/duiveltja.gif]afbeelding][/url][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Zo Bupatih [[url=http://www.clubs.nl/ClubsData/281679/incoming/05.jpg]afbeelding][/url]
ja jullie openen zomaar twee topics, dat kan mijn zondagbrein niet aan hoor......quote:
Ja Bupatih, we weten nu wel dat jij het daar niet mee eens wasquote:Op zondag 5 juni 2005 13:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt bij de reden van je ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |