Nee, want die kunnen zich niet verdedigenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:59 schreef Skaai het volgende:
Doodsverwensingen richting een ding mag wel he?
Dus doodsverwensingen naar een lekker ding mogen bijvoorbeeld wel?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:59 schreef Skaai het volgende:
Doodsverwensingen richting een ding mag wel he?
Ja, want die slaan terug (in mijn geval altijdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus doodsverwensingen naar een lekker ding mogen bijvoorbeeld wel?
U bent van harte welkom, The_Langolier.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:00 schreef The_Langolier het volgende:
Ik post hier ff iets. Zuiver en alleen om te kijken of het buiten ONZ een beetje leefbaar is. Gezien het huidige klimaat daar is daar niet zoveel voor nodig. Maar toch, het blijft vreemd.
Whehequote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, want die slaan terug (in mijn geval altijd)
Van een locatie waar u rondhangt heb ik uiteraard hoopgevende verwachtingen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:01 schreef Bupatih het volgende:
U bent van harte welkom, The_Langolier.
Ik hoop dat u het hier naar uw zin zult krijgen.
Maar daar ga ik -logischerwijs- wel van uit.
Bu P. Atih.
Nee. Kijk, Scandy keek laatst 'The Incredibles' en toen vond ze die blonde papa superheld, op woutf (of andersom) lijken. En nu staat die vent als icon in de OP.quote:
Och, maar dát komt alleen door de aanwezige vrouwen alhier dat ik hier al sinds geruime tijd verblijf.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:04 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Van een locatie waar u rondhangt heb ik uiteraard hoopgevende verwachtingen.![]()
Just don't go back to Bigsur, baby baby please don't go?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:04 schreef bigsur het volgende:
Goedemorgen jij,
Je moest stoppen om te bedenken wat je zou gaan zeggen.
Goedenmorgen jij.
Oooooohquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee. Kijk, Scandy keek laatst 'The Incredibles' en toen vond ze die blonde papa superheld, op woutf (of andersom) lijken. En nu staat die vent als icon in de OP.
Ja, post eens een foto van je blote zeep bips!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |