Ja, ze zijn Nederlands. Die man zat schijnbaar in Bettie Serveert.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:04 schreef Skaai het volgende:
Bauer komt uit Nederland, Tom_Tom-?Dat wist ik heul niet.
Je bent niet de enige. Zo bekend zijn ze niet, maar het is hele gekke en ook lieve muziek.quote:
Ga naar www.bauer-plaza.com, klik op mp3 en je kunt 3 nummers in barre geluidskwaliteit luisteren!quote:
Replique houdt niet van grote OP's .quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:07 schreef Skaai het volgende:
Kan wederom mijn OP niet aanpassen.
* Skaai krast
Nee, maar je kan het wel gewoon nog een keer bekijken via www.bnn.nl/cutquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Komt dat weer terug? Dat was leuk! Met. Sophie Tabouret.
.
Die 4e van links heb ik in het echt gezien. En mee gesproken.quote:
De vader van Anne & Mark leek echt op Danny Rook, of was het hem?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die 4e van links heb ik in het echt gezien. En mee gesproken.
Toffe kerel.
Hij moest zelfs lachen om mijn grapje![]()
Wát?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
De vader van Anne & Mark leek echt op Danny Rook, of was het hem?
Dat gaat over Cut. Had niet jouw moeten quoten maar aangezien jij het ook over CUT had. Heb je het gezien?quote:
Ik heb CUT nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat gaat over Cut. Had niet jouw moeten quoten maar aangezien jij het ook over CUT had. Heb je het gezien?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |