Dat krijg je ervan als je er met je tengels aanzitquote:
Static was de papa van dit forum, hij had het eigenhandig afgedwongen. Is dan toch niet zo raar dat men het jammer vind dat hij weg is. Imo was hij een van de betere mods op het forum, is toch best een aderlating wat dat betreft. Ik sluit niet uit dat hij misschien in de toekomst weer blauw zal zijnquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:20 schreef Skaai het volgende:
Nou Duiveltja, wat een complimenten he!
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:23 schreef Skaai het volgende:
Mijn voorgevel lijkt groter in dit truitje.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:23 schreef Skaai het volgende:
Foto!
Ik bedoelde alleen dat ze hem 'De beste mod van Fok!' noemen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Static was de papa van dit forum, hij had het eigenhandig afgedwongen. Is dan toch niet zo raar dat men het jammer vind dat hij weg is. Imo was hij een van de betere mods op het forum, is toch best een aderlating wat dat betreft. Ik sluit niet uit dat hij misschien in de toekomst weer blauw zal zijn
Maar goed the SHO must go on he
Fo! To!quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:23 schreef Skaai het volgende:
Mijn voorgevel lijkt groter in dit truitje.
Ja maar jij houdt het niet up-to-date. Heb potverdikkie 4 avatars moeten vervangenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je er met je tengels aanzit
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:22 schreef toetatoet het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ mag mn tentamen gaan herkansen![]()
![]()
zo dat moest ff
Ik ben bezigquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja maar jij houdt het niet up-to-date. Heb potverdikkie 4 avatars moeten vervangen [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |