Zeg wat zit jij met Maikel te neuken? Dat doe je toch alleen met Orginial?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:05 schreef Nano het volgende:
[..]
Die komt gewoon de volgende keer aan de beurt!
Ja die twee zitten toch echt naast je Hind!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
Hind: "Ik kan het niet geloohooven!!!!"
[afbeelding]
Dat komt omdat ze daar zat zonder mij, ik ga maar dan haar gelijk opwarmenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Skaai het volgende:
Ze heeft het koud!
dat zijn Tietenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:05 schreef Dizer het volgende:
Als jij met je hind aan komt poepen, dan ga ik dat dus ook doen met Charisma Carpenter
[afbeelding]
Nou volgens mij waren we nog niet bij neuken aangekomen.Ik trok hem net naar me toe ofzo?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg wat zit jij met Maikel te neuken? Dat doe je toch alleen met Orginial?
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:07 schreef Timmai het volgende:
[..]
dat zijn pas mooie grote natuurlijke Tieten![]()
Alsof de geaardheid van Jamai als een verrassing kwamquote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
Hind: "Ik kan het niet geloohooven!!!!"
[afbeelding]
Waarom hem neuken als ze mij kan krijgenquote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg wat zit jij met Maikel te neuken? Dat doe je toch alleen met Orginial?
Mag ik met d'r mee?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Skaai het volgende:
Kunnen we die Hind niet eventjes op een klein eilandje midden in de Atlantische Oceaan dumpen?
Ik ben d'r nu wel even zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |