Ik vind hem haske mooi.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:02 schreef Skaai het volgende:
Ja dikke lul drie bier, ik ben haske lang bezig geweest met dat plaatje
Zeg, niet miepenquote:
Bupie zei dat hij hem gemaakt hadquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:02 schreef Skaai het volgende:
Hij heb de ava's gedaan. Het strandplaatje is van Skaaitje.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupie zei dat hij hem gemaakt had
Ruzie en een lekker wijfquote:Iedereen irriteert zich dood aan Manja, maar ik vind d'r leuk. Een fanatiek kutwijf is het. .
Dan hebben we Rinck en Jorien. Jorien is net Pipi Langkous en post ook op FOK!. Rinck is haar vader, die miept over afgepakte liften en ruziet met Manja. .
Karlka en Sophie zijn 2 Belgische vriendinnen, mutserigheid ten top maar wel vermakelijk.
Just en Brechtje zijn een tweeling (jongen en meisje), wel een leuk stel. .
Krieke en natalie kennen elkaar niet, en zijn zozo. Half FOK! op natalie.
Dan kun je hem ook wel ff snel resizen naar 580 pixels breedquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:02 schreef Skaai het volgende:
Vind je hem er niet op lijken dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:05 schreef Svensational het volgende:
Waarom staat er Jantje Smit onder BVO?
Ze vinden me allemaal op Jantje lijken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:05 schreef Svensational het volgende:
Waarom staat er Jantje Smit onder BVO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |