Ik vind hem haske mooi.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:02 schreef Skaai het volgende:
Ja dikke lul drie bier, ik ben haske lang bezig geweest met dat plaatje
Zeg, niet miepenquote:
Bupie zei dat hij hem gemaakt hadquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:02 schreef Skaai het volgende:
Hij heb de ava's gedaan. Het strandplaatje is van Skaaitje.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupie zei dat hij hem gemaakt had
Ruzie en een lekker wijfquote:Iedereen irriteert zich dood aan Manja, maar ik vind d'r leuk. Een fanatiek kutwijf is het. .
Dan hebben we Rinck en Jorien. Jorien is net Pipi Langkous en post ook op FOK!. Rinck is haar vader, die miept over afgepakte liften en ruziet met Manja. .
Karlka en Sophie zijn 2 Belgische vriendinnen, mutserigheid ten top maar wel vermakelijk.
Just en Brechtje zijn een tweeling (jongen en meisje), wel een leuk stel. .
Krieke en natalie kennen elkaar niet, en zijn zozo. Half FOK! op natalie.
Dan kun je hem ook wel ff snel resizen naar 580 pixels breedquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:02 schreef Skaai het volgende:
Vind je hem er niet op lijken dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:05 schreef Svensational het volgende:
Waarom staat er Jantje Smit onder BVO?
Ze vinden me allemaal op Jantje lijken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:05 schreef Svensational het volgende:
Waarom staat er Jantje Smit onder BVO?
Ja hier ookquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:20 schreef Nano het volgende:
[..]
The skaai is red!
Nee,bij ons is the Skaai grey!
Jaquote:
Mja ik ook danquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja
Mn ouders alleen nog niet dus ik moet zo weer gaan prutsenen dan ben ik bang dat ik deze verbinding ook weer verpest
Dus ik stel het nog even uit
Als je bedenkt dat het ongeveer 8,5 uur werk heeft gekocht om deze verbinding tot stand te krijgenquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:42 schreef SPK het volgende:
[..]
Mja ik ook dan
Maar het kan ook meezitten een keer he`![]()
Als je nu begint heb je nog iets aan je avond mischienquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat het ongeveer 8,5 uur werk heeft gekocht om deze verbinding tot stand te krijgen![]()
Tja, nog even geen zin dus
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:47 schreef SPK het volgende:
[..]
Als je nu begint heb je nog iets aan je avond mischien
Misschien kan je nog een blauwe vindenquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:51 schreef Svensational het volgende:
Ik wil vanavond uit maar ik heb geen rooie cent
Oh jij bent populair dus nu daarquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het leuke is dat de beginsituatie was dat zij verbinding hadden en ik niet en nu is het dus andersom![]()
En de borstencheck dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:14 schreef ZOWIEE het volgende:
OMG, ik ben goed
Alle pc's zijn reeds voorzien van internet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |