Nouhou, hou nou opquote:Op donderdag 28 april 2005 20:46 schreef Nano het volgende:
Eerste keer vandaag dat je wat zinvols zegt Buup!![]()
Hoi Eevquote:Op donderdag 28 april 2005 20:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoi Dizer!
Ik heb jou ook al lang niet meer gezien hier...
Ik las sturen.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:47 schreef BVO het volgende:
Nano, ga eens gauw Orginial steunen!!
Ja, ik wilde gewoon verder in het andere topic, maar dat ging niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
he!! beginnen ze zomaar in 'n ander topic....
Band of brothers natuurlijk!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:49 schreef Timmai het volgende:
[..]
Commando's/Band of Brother's ofzoiets?
Hoi Babsiequote:Op donderdag 28 april 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:@ Diz.... [wat las ik nou laatst over krukken?!?!?]
mja ik kreeg ook op m'n flikker dat ik daar niet meer mocht posten...quote:Op donderdag 28 april 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Ja, ik wilde gewoon verder in het andere topic, maar dat ging niet.
Ooh en wil niet lullig zijn, maar er staat onder mijn nickname best duidelijkquote:Op donderdag 28 april 2005 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Band of brothers natuurlijk!!!!!!!!!
ai nee... klote zeg, gelukkig dat 't nu beter gaatquote:Op donderdag 28 april 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
Hoi Babsie
Wat is er met krukken? Weet je niet dat ik mijn enkelbanden heb gescheurd en dat ik een week in bed heb moeten spenderen en af en toe mog bewegen maar dan met krukken? Ik ben we lweer beter hoor en morgen mag het verband hopelijk eraf! Helaas is het een gevaar die elke tennisser kan overkomen tijdens tennis
Alle tags in 1 postquote:Op donderdag 28 april 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
anyway, om het verhaal uit #271 te continueėn:
* weet ook niet wat "houden van..." is...
dat komt toch pas na het verliefdheidsstadium ofzo... zeg maar vlak voor trouwen?!?
@ Bupa: Boudewijn is TOF!!
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh en wil niet lullig zijn, maar er staat onder mijn nickname best duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |