Daarvoor moet je bij Christine zijn hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:06 schreef BVO het volgende:
Nee Bupa, is geen geslijm.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha...quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:06 schreef BVO het volgende:
Je staat er leueueuek op.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee Bupa, is geen geslijm.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij heb wel flaporen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij staat er minder leuk op.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:06 schreef BVO het volgende:
Je staat er leueueuek op.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Hij heb wel flaporen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op de flaporen, wenkbrauwen en ogen na zie iki wel een klein beetje gelijkenis.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha...
Maar lijkt wel een beetje he? (behalve die flaporen)
Trouwens ik heb nog een foto van jouw look-a-like. Maar die staat nog op iemand Digitale Camera... ik zal het binnekort posten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:08 schreef BVO het volgende:
Op het kennismakingsweekend van de uni zag ik een meisje waarvan ik gelijk dacht "Hey, zie lijkt veel op ZOWIEE!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.." Toen sprak ik d'r bleek ze Leonie te heten.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Dus ik helemaal denken "Zou het ZOWIEE zijn?!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.." Maja, dat kon niet want die studeert aan de InHolland.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot zover mijn ontopic bijdrage.
Vraag ik dat ooit dan?quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Op de flaporen, wenkbrauwen en ogen na zie iki wel een klein beetje gelijkenis.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie er vandaag trouwens egr goed uit, heb ik al 3 keer gehoord.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Kan een leuke avond worden.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nee, de cam doe ik niet aan, die heb me zusje nou.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nee Bupa, zij gaat hem ook niet voor je aan doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vordat je naar Ibiza ging.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vraag ik dat ooit dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ik had er nog helemaal niet aan gedacht hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Vordat je naar Ibiza ging.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En het lag nu aardig voor de hand.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie er vandaag trouwens egr goed uit, heb ik al 3 keer gehoord.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Kan een leuke avond worden.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Shitquote:En nee Bupa, zij gaat hem ook niet voor je aan doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Shitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou ik had er nog helemaal niet aan gedacht hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:14 schreef BVO het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Evelien/Airelle/dunn0w ook.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
En nu gaat Bupa Kopspijkers kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben nogal gestoord hoor voor de webcam.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:15 schreef BVO het volgende:
Die van mij doet het ook kut.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maja, tis wel vermakelijk af en toe.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je zin in een uurtje niet lachen ofzo?quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:14 schreef Bupatih het volgende:
En nu gaat Bupa Kopspijkers kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij heeft al de hele dag lol zitten trappen hier op fok.. Mag hij ff...quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je zin in een uurtje niet lachen ofzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar zit wat in.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:17 schreef Airelle het volgende:
Hij heeft al de hele dag lol zitten trappen hier op fok.. Mag hij ff...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop