Daarvoor moet je bij Christine zijn hoorquote:
Haha...quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:06 schreef BVO het volgende:
Je staat er leueueuek op..
.
Nee Bupa, is geen geslijm..
Hij heb wel flaporen..
Hij staat er minder leuk op.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:06 schreef BVO het volgende:
Je staat er leueueuek op..
.
Nee Bupa, is geen geslijm..
Hij heb wel flaporen..
Op de flaporen, wenkbrauwen en ogen na zie iki wel een klein beetje gelijkenis.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha...
Maar lijkt wel een beetje he? (behalve die flaporen)
Trouwens ik heb nog een foto van jouw look-a-like. Maar die staat nog op iemand Digitale Camera... ik zal het binnekort posten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:08 schreef BVO het volgende:
Op het kennismakingsweekend van de uni zag ik een meisje waarvan ik gelijk dacht "Hey, zie lijkt veel op ZOWIEE!." Toen sprak ik d'r bleek ze Leonie te heten.
. Dus ik helemaal denken "Zou het ZOWIEE zijn?!
." Maja, dat kon niet want die studeert aan de InHolland.
Tot zover mijn ontopic bijdrage.
Vraag ik dat ooit dan?quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Op de flaporen, wenkbrauwen en ogen na zie iki wel een klein beetje gelijkenis..
Ik zie er vandaag trouwens egr goed uit, heb ik al 3 keer gehoord.. Kan een leuke avond worden.
.
En nee, de cam doe ik niet aan, die heb me zusje nou..
En nee Bupa, zij gaat hem ook niet voor je aan doen..
Vordat je naar Ibiza ging.quote:
Nou ik had er nog helemaal niet aan gedacht hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Vordat je naar Ibiza ging..
En het lag nu aardig voor de hand..
quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie er vandaag trouwens egr goed uit, heb ik al 3 keer gehoord.. Kan een leuke avond worden.
.
Shitquote:En nee Bupa, zij gaat hem ook niet voor je aan doen..
quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou ik had er nog helemaal niet aan gedacht hoor.
Ik ben nogal gestoord hoor voor de webcam.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:15 schreef BVO het volgende:
Die van mij doet het ook kut..
Maja, tis wel vermakelijk af en toe..
Hij heeft al de hele dag lol zitten trappen hier op fok.. Mag hij ff...quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je zin in een uurtje niet lachen ofzo?.
Daar zit wat in.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:17 schreef Airelle het volgende:
Hij heeft al de hele dag lol zitten trappen hier op fok.. Mag hij ff...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |