Ja, alsof ik ze alleen mag openen!quote:
Jij sloot hem tochquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, alsof ik ze alleen mag openen!Ik wachtte op een geweldig PeRi topic
Christine is bijna klaar met afstuderen, en nu wil ze vlak voor de finsh afstappenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:19 schreef Dada het volgende:
Wat is hier aan de hand?
Is dat een regel dan? Wie hem sluit opent de nieuwequote:
Maar vast niet in Meppel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:20 schreef PeRi het volgende:
Oh trouwens. Ja ik had het over mezelf. Ik ga ook de pabo doen. En FF ook. En jij dus.
Weet ik niet. Maar ik was iig te lui dit keer.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is dat een regel dan? Wie hem sluit opent de nieuwe?
Rotterdam. Of Tilburg. Ik moet nog beslissen of ik thuis blijf wonen of niet.quote:
Geen andijvie meer?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:22 schreef Bupatih het volgende:
Bouillon.
Nee joh.quote:
Ik zou het huis uit gaan. Dat is keigaaf mên!quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Rotterdam. Of Tilburg. Ik moet nog beslissen of ik thuis blijf wonen of niet.
Zou ik niet doen Christine. Maar waarom wil je nu stoppen met je studie? Je kunt het ook e mailenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:20 schreef Svensational het volgende:
Christine is bijna klaar met afstuderen, en nu wil ze vlak voor de finsh afstappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |