Ja, alsof ik ze alleen mag openen!quote:
Jij sloot hem tochquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, alsof ik ze alleen mag openen!Ik wachtte op een geweldig PeRi topic
Christine is bijna klaar met afstuderen, en nu wil ze vlak voor de finsh afstappenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:19 schreef Dada het volgende:
Wat is hier aan de hand?
Is dat een regel dan? Wie hem sluit opent de nieuwequote:
Maar vast niet in Meppel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:20 schreef PeRi het volgende:
Oh trouwens. Ja ik had het over mezelf. Ik ga ook de pabo doen. En FF ook. En jij dus.
Weet ik niet. Maar ik was iig te lui dit keer.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is dat een regel dan? Wie hem sluit opent de nieuwe?
Rotterdam. Of Tilburg. Ik moet nog beslissen of ik thuis blijf wonen of niet.quote:
Geen andijvie meer?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:22 schreef Bupatih het volgende:
Bouillon.
Nee joh.quote:
Ik zou het huis uit gaan. Dat is keigaaf mên!quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Rotterdam. Of Tilburg. Ik moet nog beslissen of ik thuis blijf wonen of niet.
Zou ik niet doen Christine. Maar waarom wil je nu stoppen met je studie? Je kunt het ook e mailenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:20 schreef Svensational het volgende:
Christine is bijna klaar met afstuderen, en nu wil ze vlak voor de finsh afstappen
Het is helemaal geen mooie dag vandaagquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee joh.
Op zo'n mooie dag als vandaag valt andijvie in het niet.
Ik vond het wel eens tijd dat de bouillon in het zonnetje werd gezet.
Kippenbouillon? Runderbouillon?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee joh.
Op zo'n mooie dag als vandaag valt andijvie in het niet.
Ik vond het wel eens tijd dat de bouillon in het zonnetje werd gezet.
Geen zin meer, en teveel gezeikquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Zou ik niet doen Christine. Maar waarom wil je nu stoppen met je studie? Je kunt het ook e mailen
Nou weet je wat het is. Als ik het huis uitga en dus naar Tilburg verkas. Trek ik bij FF thuis in. Dus er is niet zoveel verschilquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou het huis uit gaan. Dat is keigaaf mên!
Mooi zo, ik maak mezelf ook weleens vrolijkquote:
Soep!quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:22 schreef Bupatih het volgende:
Bouillon.
Zou wel erg veel zonde zijn. Het kan tenslotte ook een fase zijn waar je later spijt van krijgt. Gewoon even doorzetten lijkt mijquote:
Woont FF nog bij z'n ouders?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou weet je wat het is. Als ik het huis uitga en dus naar Tilburg verkas. Trek ik bij FF thuis in. Dus er is niet zoveel verschil
Ja, ik ga dadelijk weer hard aan de slagquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Zou wel erg veel zonde zijn. Het kan tenslotte ook een fase zijn waar je later spijt van krijgt. Gewoon even doorzetten lijkt mij![]()
Mijn ouders zijn ook op vakantie.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik ga dadelijk weer hard aan de slag
Ik wou alleen dat m'n ouders er waren, maar die zijn echt altijd op vakantie als er iets is
Maarja...
Het is hemelvaart, niet kerstquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:28 schreef Svensational het volgende:
* Svensational luistert Youp van 't Hek - Flappie
Mooi zo, sterke meidquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:28 schreef Christine het volgende:
Ja, ik ga dadelijk weer hard aan de slag
Ik wou alleen dat m'n ouders er waren, maar die zijn echt altijd op vakantie als er iets is
Maarja...
Welles.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is helemaal geen mooie dag vandaag![]()
Geen idee, maar PeRi gaat bij hem wonen als ze in Tilburg gaat studeren.quote:
Ook een maand?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ook op vakantie.
Nee, 4 dagen maar.quote:
Jij mag kiezenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kippenbouillon? Runderbouillon?
Enlight me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |