AK was een makkie je kon alles uit de tekst halen alleen ik heb het idee dat ik Nederlands verknalt hebquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:25 schreef MissBliss het volgende:
@Svennie: ontslagen?
@El_Maikel: hoe ging het?
anders heb ik nog wel watquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Een baan voor Svurno ? Ik weet nog wel een folderwijkje
Nederlands tekstverklaren? Dat is kut altijdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
AK was een makkie je kon alles uit de tekst halen alleen ik heb het idee dat ik Nederlands verknalt heb![]()
Het is nu tekstverklaren en schrijven in 1 gelukkig mag ik het door mijn slechte handschrift op de computer maken en van die vrouw mocht ik nog spellings controle en woorden tellen gebruik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nederlands tekstverklaren? Dat is kut altijd
Maar beter van AK
Op de computer? Beterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het is nu tekstverklaren en schrijven in 1 gelukkig mag ik het door mijn slechte handschrift op de computer maken en van die vrouw mocht ik nog spellings controle en woorden tellen gebruik ook![]()
Maargoed ik moest een samevatting maken met maximaal 125 worden en brief met maximaal 100 en dat heb ik verprutst![]()
quote:
Ja, ik wou uitleg van Svennie dusquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:48 schreef timbob het volgende:
[..]
ShowChat #322: Hiep Hiep Hoerie voor mark_03! *O*!
Ik zou het wel lollig vinden als je er eens over ophoudtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:01 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind het wel lollig dat het robotje in de OP de winst aan mij geeft als een soort boksscheidsrechter.
Dat viel me gewoon op,... verder niks eigenlijk. Jij hebt je zin toch en je extra aandacht?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou het wel lollig vinden als je er eens over ophoudt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |