Het duurde zo langquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:40 schreef MissBliss het volgende:
Ik was bezig met een timbob-felicitatietopic
Ja, zo'n topic was er ook voor Airelle.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:00 schreef mark_03 het volgende:
OF een apart Timbob felicitatie topic ... dus geen SC versie
En voor bar_relquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, zo'n topic was er ook voor Airelle.
Het zit nog steeds erg diep.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
MAAR NIET VOOR MIJ
EN DUIVELTJA HAD TOEN ZELFS DE TT NIET GEWIJZIGD!!![]()
![]()
![]()
:(!!!!111
Bastardsquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
MAAR NIET VOOR MIJ
EN DUIVELTJA HAD TOEN ZELFS DE TT NIET GEWIJZIGD!!![]()
![]()
![]()
:(!!!!111
Sommige mensen gebben ook altijd geluk hequote:Op donderdag 19 mei 2005 17:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb 2 kaarten voor een exclusief Krezip concert gewonnen.
quote:Je hebt meegedaan aan de actie bij Free Record Shop en/of Van Leest! Spijtig genoeg ben je niet bij de winnaars.
Wel is er naast de middagshow nog de voorlopig ENIGE Clubshow van de band, eveneens in De Mezz in Breda. Op dit moment zijn daarvoor nog kaarten beschikbaar!
Via de balie van de normale verkoopadressen van ticketservice zoals postkantoor & GWK kun je checken of er nog kaarten a 15,- € zijn.
Concertgegevens:
De Mezz Keizerstraat 101 - 4811 HL Breda
21 mei 2005
Zaal open 19.30
aanvang concert 21.00 uur
Naja, een mod moet de TT van deze maar veranderenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:47 schreef Svensational het volgende:
Of open em alsnog, ZOWIEE, dan kan deze wel dicht
't zal de leeftijd wel zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:41 schreef karoltje het volgende:
De enorme blote toeters op de voorkant deden geen belletje rinkelen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |