Die was ook leuk.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:16 schreef Bupatih het volgende:
Mijn TT:
ShowChat #298 kijkt naar TelSell-belspel-dellen.
Doeshkaquote:Op maandag 9 mei 2005 11:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ik vond haar vroeger altijd heel erg leuk..
Doesjka ofzo?!?!? die andere was ook wel gezellie, die Limbo'er die later ff in ONM zat...quote:Op maandag 9 mei 2005 11:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ik vond haar vroeger altijd heel erg leuk..
Ja Stellaquote:Op maandag 9 mei 2005 11:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
Doesjka ofzo?!?!? die andere was ook wel gezellie, die Limbo'er die later ff in ONM zat...
bij Lijn4 hadden ze op een gegeven moment de vervelendste van allemaal: Gaby..
waarom wéét ik dit allemaal?!?!?
quote:Op maandag 9 mei 2005 11:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding].
.
.
Ik zal nooit vergeten dat ze op TV tijdens een belspel heeft gezegd dat ze bij een tankstation in de bosjes heeft staat kakken en dat ze toen met haar kont in de brandnetels was gevallen..
En ik die bende maar opruimen. Alsof ik niks te doen heb bij die pomp!quote:Op maandag 9 mei 2005 11:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding].
.
.
Ik zal nooit vergeten dat ze op TV tijdens een belspel heeft gezegd dat ze bij een tankstation in de bosjes heeft staat kakken en dat ze toen met haar kont in de brandnetels was gevallen..
Hoevaak krijg je opmerkingen als: "Euj schatje, mag ik jou ff volpompeujh?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:23 schreef Skaai het volgende:
En ik die bende maar opruimen. Alsof ik niks te doen heb bij die pomp!
Die opmerkingen krijg ik nooit.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoevaak krijg je opmerkingen als: "Euj schatje, mag ik jou ff volpompeujh?."
ai nu moest ik toch heel hard lachen terwijl ik hier stiekem op 't werk zit te fok!ken...quote:Op maandag 9 mei 2005 11:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding].
.
.
Hmm.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:25 schreef Skaai het volgende:
Die opmerkingen krijg ik nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |