Guess what??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij zou het goed doen als wandelende tv-gidsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat lees ik nu al voor de tweede keerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
niksan!! [afbeelding]
Ik heb iets gedaan. [afbeelding]
Maar niet boos worden. [afbeelding]
Oh ja, wat komt er vanavond voor leuks op tv?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:46 schreef niksan het volgende:
[..]
Guess what??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat ben ik alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie OP.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:46 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat lees ik nu al voor de tweede keerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat er is??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zet die colafles eens terug in de kastquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
Mag ik me misschien ook vervelen op een vrijdagavond?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben je nu boos?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:47 schreef niksan het volgende:
[..]
Zet die colafles eens terug in de kastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb je nog zó gezegdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je weet toch dat ik dat niet kan zienquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zie OP.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het ging me alleen om de hysterische reactiequote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben je nu boos?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:48 schreef niksan het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik dat niet kan zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik woon op de fucking kleiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, maar die hysterische reactie sloeg op wat ik gedaan heb.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:48 schreef niksan het volgende:
[..]
Het ging me alleen om de hysterische reactieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet echt niet wat je gedaan hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah, eindelijk iemand die het met me eens is.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:49 schreef QyRoZ het volgende:
Correct.
Goede verkapte tvp trouwens.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:49 schreef QyRoZ het volgende:
Correct.
Niets, herhalingen en matige films, series die ik niet volg (:o)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja, wat komt er vanavond voor leuks op tv?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:50 schreef niksan het volgende:
[..]
Niets, herhalingen en matige films, series die ik niet volg (:o)
En dan...dan is er altijd nog Jan Smitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stuur eens opquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dat heeft er niks mee te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is gewoon met 'Flash' volgens mij.
Maar dan lig ik al op bedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en Raymann?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Komt die ook?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Awwww, ware liefde.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Kijk maar:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://artpad.art.com/gallery/?igswxqwojxw (speed wat sneller zetten)
hoequote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:51 schreef niksan het volgende:
[..]
Stuur eens opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop