* Steekt vinger opquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:13 schreef PeRi het volgende:
Ik heb snoepkersen. Wie wil?
Heerlijk juist.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:14 schreef Duiveltja het volgende:
Het songfestival is overigens erg gay
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een klein beetje nichterig natuurlijk
Lekker, dank jequote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Ik begin er misselijk van te worden
Ergens in mij he.. diep van binnen.. zit een enorme relnicht.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een klein beetje nichterig natuurlijk
Dit was wat je eigenlijk bedoelde zeker?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had een stukje gekeken (met mute aan) en ik vond Hongarije erg goed lekker[afbeelding]
Natuurlijk. Ik mot geen troepsnoepquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lekker, dank je![]()
Toch wel deze he:
[afbeelding]
![]()
Hehe, heb ik ook altijd met die dingen. Ook met de haribo cola flesjes. Ik vreet maar door tot ik misselijk word, dan heb ik gelijk weer een tijdje genoeg van de haribo snoepjesquote:
Net zoals jij C. Ronaldo erg "goed" vindquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dit was wat je eigenlijk bedoelde zeker?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Net zoals jij C. Ronaldo erg "goed" vind
Ze waren in de aanbieding bij de Edah deze week hier. Haribo snoep voor ¤1,- per zak. Ik heb drie zakken gehaald, maar waarom weet ik ook niet meer want ik hoef echt niet meerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:18 schreef Dada het volgende:
[..]
Hehe, heb ik ook altijd met die dingen. Ook met de haribo cola flesjes. Ik vreet maar door tot ik misselijk word, dan heb ik gelijk weer een tijdje genoeg van de haribo snoepjes![]()
Zijn te koop bij de America Today in Utrechtquote:
Hey ik ga trouwens die ene film voor je opzoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |