* Steekt vinger opquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:13 schreef PeRi het volgende:
Ik heb snoepkersen. Wie wil?
Heerlijk juist.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:14 schreef Duiveltja het volgende:
Het songfestival is overigens erg gay
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een klein beetje nichterig natuurlijk
Lekker, dank jequote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Ik begin er misselijk van te worden
Ergens in mij he.. diep van binnen.. zit een enorme relnicht.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een klein beetje nichterig natuurlijk
Dit was wat je eigenlijk bedoelde zeker?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had een stukje gekeken (met mute aan) en ik vond Hongarije erg goed lekker[afbeelding]
Natuurlijk. Ik mot geen troepsnoepquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lekker, dank je![]()
Toch wel deze he:
[afbeelding]
![]()
Hehe, heb ik ook altijd met die dingen. Ook met de haribo cola flesjes. Ik vreet maar door tot ik misselijk word, dan heb ik gelijk weer een tijdje genoeg van de haribo snoepjesquote:
Net zoals jij C. Ronaldo erg "goed" vindquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dit was wat je eigenlijk bedoelde zeker?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Net zoals jij C. Ronaldo erg "goed" vind
Ze waren in de aanbieding bij de Edah deze week hier. Haribo snoep voor ¤1,- per zak. Ik heb drie zakken gehaald, maar waarom weet ik ook niet meer want ik hoef echt niet meerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:18 schreef Dada het volgende:
[..]
Hehe, heb ik ook altijd met die dingen. Ook met de haribo cola flesjes. Ik vreet maar door tot ik misselijk word, dan heb ik gelijk weer een tijdje genoeg van de haribo snoepjes![]()
Zijn te koop bij de America Today in Utrechtquote:
Hey ik ga trouwens die ene film voor je opzoekenquote:
Puik plan. Ik ben door mn films heen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:21 schreef Duiveltja het volgende:
Hey ik ga trouwens die ene film voor je opzoeken
Die heb ik in Australië eens gehad. Vies was het niet, maar heel speciaal vond ik het ook weer niet. Geef mij maar een rosse koekquote:
Drum 'n bass niks voor mij.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:27 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
lala
rotterdam
Peri! kom je ook?
Opslaan als, bij bestandsnaam intikken: tralala.jpgquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
Zeg, hoe krijg ik .jpg bestanden in m'n Paint?
slepen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:33 schreef Svensational het volgende:
Zeg, hoe krijg ik .jpg bestanden in m'n Paint?
Ja, die truc ken ik alquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Opslaan als, bij bestandsnaam intikken: tralala.jpg
Niet alleen tralala.
Jaaaaaaaa.....waterdicht bewijs nog welquote:
Filetypes; All files aanklikken!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, die truc ken ik alMaar ik ben in Paint en wil em openen. Maar hij zegt dat ie alleen .bmp kan openen
Je kunt het .jpg bestand openen, dan ALT + prt scr , daarna open je paint en klik je op CTRL V.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:36 schreef Svensational het volgende:
Ja, die truc ken ik alMaar ik ben in Paint en wil em openen. Maar hij zegt dat ie alleen .bmp kan openen
Betekent dit dat jij niet verliefd bent op mij?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:37 schreef Dada het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa.....waterdicht bewijs nog wel![]()
Als jij je gewoon houdt aan je "dagelijkse" routine dan zul je er wel achterkomen
Héquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:39 schreef Christine het volgende:
Betekent dit dat jij niet verliefd bent op mij?
Vreemdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:39 schreef Svensational het volgende:
Oh, bij openen bedoel jeJa, dan krijg ik em wel te zien maar dan komt daarna dus die melding dat het niet kan.
Heb je mijn oplossing al geprobeerd?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:39 schreef Svensational het volgende:
Oh, bij openen bedoel jeJa, dan krijg ik em wel te zien maar dan komt daarna dus die melding dat het niet kan.
Ik ging niet vreemd, jij was ineens wegquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Héjij ging vreemd met jan en alleman he. Dat ben ik niet vergeten
![]()
Maar heb jij het nu over de foto’s? Die zijn, ik dacht, al een week weg hoor
Daar gaat het al misquote:
quote:
Ik heb wel Paint Shop Pro op deze computer maar wil ik dat opstarten ben ik een half uur verderquote:
Toen was ik er nog gewoon hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:43 schreef Christine het volgende:
Ik ging niet vreemd, jij was ineens weg
Hm...de liefde niet maar als jij het eenmaal op je heupen krijgt dan is liefde maar een leeg woordquote:En de liefde is nooit verdwenen...
Die foto's heb ik gelukkig nog opgeslagen
Niet op fokquote:
Nou, liefde is een groot woord idd...quote:Hm...de liefde niet maar als jij het eenmaal op je heupen krijgt dan is liefde maar een leeg woord
Wel waarquote:
Ja hoorquote:Nou, liefde is een groot woord idd...
Maar ik mag je wel leuk vinden toch?
Zoek het anders ff op in een woordenboek.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Verliefd wat is verliefd ?
Is dat je overgeven aan een ander persoon?
Is het voor gek lopen op straat?
Ik ken geen liefde
Ik deed gewoon Arnold telefoonboek grunberg naquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoek het anders ff op in een woordenboek.
Oh, ik dacht eerder aan een imitatie van Orginial.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik deed gewoon Arnold telefoonboek grunberg na![]()
Ja het laatste regeltjequote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eerder aan een imitatie van Orginial.
quote:
Ja hoor, maar verliefd...neuh....daarvoor ben jij te loopsquote:
Ik ben niet loopsquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:36 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja hoor, maar verliefd...neuh....daarvoor ben jij te loops![]()
My biggest fanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:35 schreef Dada het volgende:
[..]Buup
![]()
Zeker weer een "grap" al die smilies. Staan zeker ook nog eens in een "grappige" volgorde
Nou, bij hem komt het niet verder dan een paar centimeterquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben niet loops
Maar daar kom je vanzelf wel achter dan. Misschien moet de liefde nog groeien he 8;
Oeh, jij hebt plannenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:38 schreef Christine het volgende:
Ik ben niet loops
Maar daar kom je vanzelf wel achter dan. Misschien moet de liefde nog groeien he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |