Zie je, "we are connected" door ons kindjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:23 schreef babette21 het volgende:
ik wilde er ook één open
met dezelfde titel!!!!
Ikke wel... maar ik moet zelf nu weg, weer aan het werkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:25 schreef Nano het volgende:
Dus niemand vind mijn binnenkomer goed
Dan ga ik maar weer
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
't wordt al echt een lekker ding hè:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ikke wel... maar ik moet zelf nu weg, weer aan het werk
Ik zie het, lijkt sprekend op zijn/haar mammie en pappie... de idiale combinatie.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
't wordt al echt een lekker ding hè:
[afbeelding]
Maakt niet uit hoor, Babs en ik zijn heeeeel open in dat soort dingen. Ik heb ook geen problemen met het feit dat zij een relatie heeft met wupquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:27 schreef Nano het volgende:
[..]
![]()
Ow![]()
Hè nou verstoor ik het geluk van Babette
Hmm, een soort uberras dat niet vermengd mag worden? Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zie het, lijkt sprekend op zijn/haar mammie en pappie... de idiale combinatie.
Kom we gaan een nieuwe ras maken... de perfecte mens.. dankzij ons genen![]()
![]()
Hitlerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmm, een soort uberras dat niet vermengd mag worden? Waar heb ik dat eerder gehoord?
haha eerst maar eens kijken hoe deze wordt.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:27 schreef Dizer het volgende:
Ik zie het, lijkt sprekend op zijn/haar mammie en pappie... de idiale combinatie.
Kom we gaan een nieuwe ras maken... de perfecte mens.. dankzij ons genen![]()
![]()
Dus ook al deed jij het met de hele wereld,vindt ze dat nog niet erg?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, Babs en ik zijn heeeeel open in dat soort dingen. Ik heb ook geen problemen met het feit dat zij een relatie heeft met wupWij gunnen elkaar de vrijheid *:
precies, ons ding is dat we elkaar gewoon niet te versmaden godganselijk lekker vinden....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:29 schreef Dizer het volgende:
Maakt niet uit hoor, Babs en ik zijn heeeeel open in dat soort dingen. Ik heb ook geen problemen met het feit dat zij een relatie heeft met wupWij gunnen elkaar de vrijheid *:
nope geen enkel probleemquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:32 schreef Nano het volgende:
Dus ook al deed jij het met de hele wereld,vindt ze dat nog niet erg?![]()
Laat me nu toch niet alleen......quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:32 schreef Dizer het volgende:
Ik ga weer aan het werk... ik moet echt nu gaan... ciaaao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |