Zie je, "we are connected" door ons kindjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:23 schreef babette21 het volgende:
ik wilde er ook één open
met dezelfde titel!!!!
Ikke wel... maar ik moet zelf nu weg, weer aan het werkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:25 schreef Nano het volgende:
Dus niemand vind mijn binnenkomer goed
Dan ga ik maar weer
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
't wordt al echt een lekker ding hè:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ikke wel... maar ik moet zelf nu weg, weer aan het werk
Ik zie het, lijkt sprekend op zijn/haar mammie en pappie... de idiale combinatie.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
't wordt al echt een lekker ding hè:
[afbeelding]
Maakt niet uit hoor, Babs en ik zijn heeeeel open in dat soort dingen. Ik heb ook geen problemen met het feit dat zij een relatie heeft met wupquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:27 schreef Nano het volgende:
[..]
![]()
Ow![]()
Hè nou verstoor ik het geluk van Babette
Hmm, een soort uberras dat niet vermengd mag worden? Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zie het, lijkt sprekend op zijn/haar mammie en pappie... de idiale combinatie.
Kom we gaan een nieuwe ras maken... de perfecte mens.. dankzij ons genen![]()
![]()
Hitlerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmm, een soort uberras dat niet vermengd mag worden? Waar heb ik dat eerder gehoord?
haha eerst maar eens kijken hoe deze wordt.....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:27 schreef Dizer het volgende:
Ik zie het, lijkt sprekend op zijn/haar mammie en pappie... de idiale combinatie.
Kom we gaan een nieuwe ras maken... de perfecte mens.. dankzij ons genen![]()
![]()
Dus ook al deed jij het met de hele wereld,vindt ze dat nog niet erg?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, Babs en ik zijn heeeeel open in dat soort dingen. Ik heb ook geen problemen met het feit dat zij een relatie heeft met wupWij gunnen elkaar de vrijheid *:
precies, ons ding is dat we elkaar gewoon niet te versmaden godganselijk lekker vinden....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:29 schreef Dizer het volgende:
Maakt niet uit hoor, Babs en ik zijn heeeeel open in dat soort dingen. Ik heb ook geen problemen met het feit dat zij een relatie heeft met wupWij gunnen elkaar de vrijheid *:
nope geen enkel probleemquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:32 schreef Nano het volgende:
Dus ook al deed jij het met de hele wereld,vindt ze dat nog niet erg?![]()
Laat me nu toch niet alleen......quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:32 schreef Dizer het volgende:
Ik ga weer aan het werk... ik moet echt nu gaan... ciaaao
Goed hè?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Wow gewoon klasse! [afbeelding]
Dat is gewoon een veel betere binnenkomer dan mij!![]()
Lijkt me toch een raar gevoel. Hij ligt elke avond bij mij in bed en jij ligt daar in je uppie. Vindt je dat nou niet vreselijk?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
nope geen enkel probleem
toen we nog wel 'n soort van bij elkaar waren deed ie dat namelijk ook al.... en toen was 't erger
bij jou in bed?! haha jij ging toch voor Orgiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:37 schreef Nano het volgende:
Lijkt me toch een raar gevoel. Hij ligt elke avond bij mij in bed en jij ligt daar in je uppie. Vindt je dat nou niet vreselijk?![]()
Orgi,die ligt aan de andere kantquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij jou in bed?! haha jij ging toch voor Orgi![]()
wie zegt dat ik alleen in bed lig....
Ja, ik heb mijn Favorieten kapot gemaaktquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik mis anders wel de aller, allerbelangrijkste![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:40 schreef Bupatih het volgende:
Ja, ik heb mijn Favorieten kapot gemaakt
Post hem eens, dan voeg ik hem weer toe aan mijn favorieten
Dizer is foetsiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Niks had ik zin in
Dizer is het raar als ik een vriendin heb?
Je vergeet deze nog:quote:
Geheimen voor een andere vrouw?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
arme Dizer.....
[..]
tja 'n vrouw heeft haar geheimen he...![]()
Op een paar naquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:51 schreef Dizer het volgende:
@ Nano: Ik neuk niet met de hele wereld, alleen met Fok!Vrouwen op een paar na
@ Bar_rel: Ik wist het gewoon niet
@ babette:Kom je weer in bed, het is zo koud zonder jou en de computer kan even wachten
pech gehad.. niet alles hoeft hier openbaarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:46 schreef Nano het volgende:
Geheimen voor een andere vrouw?![]()
Vrouwen delen geheimen!![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
pech gehad.. niet alles hoeft hier openbaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |