Ik ben dan 25 als ik klaar ben met mijn uniquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit wat ik na m'n HBO ga doen... misschien ook nog wel 2 jaar universiteit erachter aan... ben ik 24 als ik klaar ben met uni. Ook niet gek ... maarja, ben zooooo zat van schoolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bah, kut imagehackquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:17 schreef mark_03 het volgende:
Dit was 'm (niet zo'n duidelijke foto, maargoed)
[afbeelding]
Lekker vlot een nieuw topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dawerreknie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:17 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Lekker vlot een nieuw topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heyquote:
Zijn best al veel klachten binnengekomen dit jaar... ofnie?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:20 schreef Bupatih het volgende:
#3 alweer
En bij imageshack: ff die link kopiëren en plakken in de adresbalkdinges.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
@Tom: Hoe vond jij aardrijkskunde?
Ik vond het tijdens het examen erg moeilijk, maar ik heb het nagekeken en de schade valt gelukkig meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gister is er veel geklaagd over Engels, maar ik snap niet echt waarom want moeilijk was het niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:21 schreef mark_03 het volgende:
Zijn best al veel klachten binnengekomen dit jaar... ofnie?
Ik zie niks bijzonder aan zijn overhemd. Is gewoon een roze overhemd..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:17 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
ik accepteer de cookies.
En je hebt natuurlijk altijd mensen die klagen om het klagenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gister is er veel geklaagd over Engels, maar ik snap niet echt waarom want moeilijk was het niet.
Latijn is ook al veel over geklaagd.
Ik vond het ook kut hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het echt kut. Er zaten vragen tussen over dingen die we helemaal niet hebben gehad enzo. Ik heb geen idee wat voor punt ik heb, maar gezien de grote hoeveelheid onzin die ik heb opgeschreven zal het wel niet veel soeps zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dat is het juistquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zie niks bijzonder aan zijn overhemd. Is gewoon een roze overhemd..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat hebben we gewoon niet gehad. Kutvragen. Basalt heb ik in ieder geval fout, stollingsgesteente weet ik niet, kan wel dat ik dat heb ingevuld.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond het ook kut hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar bij het nakijken viel het me op dat ik nog best wat goed had.
Ik heb ook heel veel goed gegoktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoals het soort gesteente bij die vulkanische zooi (-->basalt) en in welke hoofdgroep je die moet indelen (-->stollingsgesteente)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Blij dat ik het allang gehad heb... het zegt me HELEMAAL niksquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gewoon niet gehad. Kutvragen. Basalt heb ik in ieder geval fout, stollingsgesteente weet ik niet, kan wel dat ik dat heb ingevuld.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat met die doelen van compactestadbeleid? Wtf? Nog nooit van gehoord.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat waren de dimensies van geografische probleemstellingen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En 3 fasen in het ontstaan van hoge punten op traject p-q?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ja, ik heb het vandaag gehad en het zegt mij dus ook niks.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:27 schreef mark_03 het volgende:
Blij dat ik het allang gehad heb... het zegt me HELEMAAL niksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is een fijn gevoel... ik stond er met m'n schoolexamen deel ook erg goed, maar heb werkelijk elk examen verneukt toen... moest ik toch nog een her doenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het vandaag gehad en het zegt mij dus ook niks.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ach, zakken kan ik toch niet, geloof ik.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gewoon niet gehad. Kutvragen. Basalt heb ik in ieder geval fout, stollingsgesteente weet ik niet, kan wel dat ik dat heb ingevuld.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tsja.. dat ging over speciaal aangewezen 'groeikernen'. Dorpen op het "platteland" die moesten groeien en zelfvoorzienend worden.quote:En dat met die doelen van compactestadbeleid? Wtf? Nog nooit van gehoord.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat had je moeten weten?quote:Wat waren de dimensies van geografische probleemstellingen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wist ik ook nietquote:En 3 fasen in het ontstaan van hoge punten op traject p-q?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:29 schreef Bupatih het volgende:
Dat had je moeten weten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.sociaal-geologisch, geografisch, politiek, economisch, blablaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had in de atlas zitten bladeren voor die vraag en daar stond iets van 3 tijdszones zegmaar waar gebergten waren ontstaan (Alpine, nog iets en nog iets, klonk erg moeilijk en duur) en dat heb ik maar ingevuld.quote:Wist ik ook nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb maar gegokt:botsing platen subductie ontstaan vulkaan/rug om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En wat staat er bij de antwoorden? Daar beginnen ze al meteen met subductieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehequote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh ja.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Ik had in de atlas zitten bladeren voor die vraag en daar stond iets van 3 tijdszones zegmaar waar gebergten waren ontstaan (Alpine, nog iets en nog iets, klonk erg moeilijk en duur) en dat heb ik maar ingevuld.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop