Ik ben dan 25 als ik klaar ben met mijn uniquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit wat ik na m'n HBO ga doen... misschien ook nog wel 2 jaar universiteit erachter aan... ben ik 24 als ik klaar ben met uni. Ook niet gek ... maarja, ben zooooo zat van school
Bah, kut imagehackquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:17 schreef mark_03 het volgende:
Dit was 'm (niet zo'n duidelijke foto, maargoed)
[afbeelding]
Lekker vlot een nieuw topic
Dawerreknie.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:17 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
Heyquote:
Zijn best al veel klachten binnengekomen dit jaar... ofnie?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:20 schreef Bupatih het volgende:
#3 alweer
En bij imageshack: ff die link kopiëren en plakken in de adresbalkdinges.
@Tom: Hoe vond jij aardrijkskunde?
Ik vond het tijdens het examen erg moeilijk, maar ik heb het nagekeken en de schade valt gelukkig mee
Gister is er veel geklaagd over Engels, maar ik snap niet echt waarom want moeilijk was het niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:21 schreef mark_03 het volgende:
Zijn best al veel klachten binnengekomen dit jaar... ofnie?
Ik zie niks bijzonder aan zijn overhemd. Is gewoon een roze overhemd..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:17 schreef mark_03 het volgende:
[afbeelding]
En je hebt natuurlijk altijd mensen die klagen om het klagenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gister is er veel geklaagd over Engels, maar ik snap niet echt waarom want moeilijk was het niet.
Latijn is ook al veel over geklaagd.
Ik vond het ook kut hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het echt kut. Er zaten vragen tussen over dingen die we helemaal niet hebben gehad enzo. Ik heb geen idee wat voor punt ik heb, maar gezien de grote hoeveelheid onzin die ik heb opgeschreven zal het wel niet veel soeps zijn..
Maar dat is het juistquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zie niks bijzonder aan zijn overhemd. Is gewoon een roze overhemd..
Ja, dat hebben we gewoon niet gehad. Kutvragen. Basalt heb ik in ieder geval fout, stollingsgesteente weet ik niet, kan wel dat ik dat heb ingevuld.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond het ook kut hoor.
Maar bij het nakijken viel het me op dat ik nog best wat goed had.
Ik heb ook heel veel goed gegokt
Zoals het soort gesteente bij die vulkanische zooi (-->basalt) en in welke hoofdgroep je die moet indelen (-->stollingsgesteente)
Blij dat ik het allang gehad heb... het zegt me HELEMAAL niksquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gewoon niet gehad. Kutvragen. Basalt heb ik in ieder geval fout, stollingsgesteente weet ik niet, kan wel dat ik dat heb ingevuld..
En dat met die doelen van compactestadbeleid? Wtf? Nog nooit van gehoord..
Wat waren de dimensies van geografische probleemstellingen?.
En 3 fasen in het ontstaan van hoge punten op traject p-q?.
Nou ja, ik heb het vandaag gehad en het zegt mij dus ook niks.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:27 schreef mark_03 het volgende:
Blij dat ik het allang gehad heb... het zegt me HELEMAAL niks
Dat is een fijn gevoel... ik stond er met m'n schoolexamen deel ook erg goed, maar heb werkelijk elk examen verneukt toen... moest ik toch nog een her doenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het vandaag gehad en het zegt mij dus ook niks..
Maar ach, zakken kan ik toch niet, geloof ik.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gewoon niet gehad. Kutvragen. Basalt heb ik in ieder geval fout, stollingsgesteente weet ik niet, kan wel dat ik dat heb ingevuld..
Tsja.. dat ging over speciaal aangewezen 'groeikernen'. Dorpen op het "platteland" die moesten groeien en zelfvoorzienend worden.quote:En dat met die doelen van compactestadbeleid? Wtf? Nog nooit van gehoord..
Dat had je moeten weten?quote:Wat waren de dimensies van geografische probleemstellingen?.
Wist ik ook nietquote:En 3 fasen in het ontstaan van hoge punten op traject p-q?.
Oh ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:29 schreef Bupatih het volgende:
Dat had je moeten weten?sociaal-geologisch, geografisch, politiek, economisch, blabla
Ik had in de atlas zitten bladeren voor die vraag en daar stond iets van 3 tijdszones zegmaar waar gebergten waren ontstaan (Alpine, nog iets en nog iets, klonk erg moeilijk en duur) en dat heb ik maar ingevuld.quote:Wist ik ook niet
Ik heb maar gegokt:botsing platen subductie ontstaan vulkaan/rug En wat staat er bij de antwoorden? Daar beginnen ze al meteen met subductie
Whehequote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh ja..
[..]
Ik had in de atlas zitten bladeren voor die vraag en daar stond iets van 3 tijdszones zegmaar waar gebergten waren ontstaan (Alpine, nog iets en nog iets, klonk erg moeilijk en duur) en dat heb ik maar ingevuld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |