Je mag van mij in de plaats van Tranceptorquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:24 schreef karoltje het volgende:
Ja doei. Ik sta ni eens in de openingspost!
!
Nou, had je jezelf er in kunnen zetten tochquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:24 schreef karoltje het volgende:
Ja doei. Ik sta ni eens in de openingspost!
!
Die laatste link "OP" werkt ook hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:25 schreef Svensational het volgende:
en www.showchat.tk doet 't niet dus vandaar geen OP.
Ik wilde net hetzelfde voorstellenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je mag van mij in de plaats van Tranceptor![]()
Haha en jij de schuld krijgenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:26 schreef BVO het volgende:
Hodver, had er net eentje met leuke TT en OP..
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde voorstellen
GMTA
karoltje-beeb, ik ga het editen![]()
Hij doet het nu.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:25 schreef Svensational het volgende:
en www.showchat.tk doet 't niet dus vandaar geen OP.
Hij heeft m'n reacties waarin de waarheid even vertel gelijk gedelete.quote:
Hodver, echt kut mênquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:26 schreef BVO het volgende:
Hodver, had er net eentje met leuke TT en OP..
Gaat dit over Orgi?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft m'n reacties waarin de waarheid even vertel gelijk gedelete..
http://gtstplaza.web-log.nl/log/2698220quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gaat dit over Orgi?
Zo ja, mag ik even een link?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij doet het nu.
Dus edit ff
Zie je meteen karoltje in de OP
quote:De pagina kan niet worden weergegeven.
Die kerel veranderd gewoon nooit hij moet maar eens een trein gaan knuffelenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft m'n reacties waarin de waarheid even vertel gelijk gedelete..
Jij zit in de plaats van ene ....Transistor (zoiets was het toch, MBquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:31 schreef karoltje het volgende:
Welk lichaamsdeel zal ik zijn. Toch niet een snotje ofzo he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |